... امروز: جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - 10:55 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

گفتگوی باقری کنی با ریابکوف در مسکو

سیاست شرق _ علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران، پس از اتمام مذاکرات برای احیای برجام که در دوحه قطر برگزار شد، عازم مسکو شد تا با مقامات روسیه گفتگو کند.

به نقل از ایسنا، باقری کنی روز جمعه با «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در مسکو دیدار کرده است.

در تصویر منتشر شده از این دیدار، اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین نیز در این دیدار حضور دارد.

براساس این گزارش، این دیدار و رایزنی بعد از نشست سه روز دوحه در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و همچنین پنجشنبه با انریکه مورا انجام شده است.

خبر مربوط به سفر علی باقری به مسکو و دیدارش با معاون وزیر امور خارجه روسیه را حساب کاربری نمایندگی روسیه در وین با انتشار عکسی از این دیدار منتشر کرده است.

نمایندگی روسیه در وین در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد از دیدار «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه با «علی باقری» معاون وزیر امور خارجه ایران و مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای در مسکو خبر داد.

در این پیام توییتری همچنین آمده است که «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین نیز در این نشست حضور داشته است.

«میخائیل اولیانوف» در خصوص این نشست توضیح داد: «تبادل نظر بسیار حرفه‌ای در خصوص وضعیت فعلی برجام و چشم‌اندازهای مذاکرات وین انجام گرفت. ارزیابی من این است: «علی‌رغم تمامی دشواری‌ها، هنوز امکان احیای توافق هسته‌ای وجود دارد و برای تحقق این امر، ایالات متحده باید انعطاف بیشتری از خود نشان دهد».

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »