... امروز: چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ورزشی ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - 1:35 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال؛

پیروزی غرورآفرین تیم ملی والیبال ایران بر لهستان

«ست» پنجم را تیم ملی والیبال ایران طوفانی آغاز کرد و اختلاف امتیاز با لهستان ، مدام افزایش یافت تا در نهایت، ست پنجم را تیم ملی ایران با پیروزی به پایان رساند و بازی با نتیجه 3بر2 به نفع ایران پایان یابد.

سیاست شرق _ در حالی که فدراسیون جهانی والیبال نوشت که تیم ملی والیبال لهستان باید در بازی اول خود، مقابل ایران به چالش کشیده شود، تیم ملی ایران توانست، بازی خود را با لهستان با نتیجه پیروزی ۳ بر ۲ به پایان برساند.

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی برگزار شد که تیم ملی والیبال ایران امشب سه‌شنبه چهاردهم تیرماه از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران به مصاف لهستان رفت.

حضور ملی‌پوشان ایران مقابل لهستان در حالی است که تیم ملی قراربود که در هفته سوم این مسابقات در شهر گدانسک لهستان، بازی کند. قطعاً بازی اول این رقابت‌ها برای ایران بسیار حساس بود؛ زیرا والیبال لهستان با تماشاگران پرشور خود مقابل ایران ظاهر می شد.شروع هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال درحالی است که تیم والیبال لهستان در رده دوم این مسابقات ایستاده و تیم ملی والیبال ایران در رده هشتم قرار داشت.

فدراسیون جهانی والیبال درخصوص شروع هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال نوشت: لهستان میزبان که دارنده مدال قهرمانی جهان و دو مدال لیگ ملت‌های والیبال است، باید در روز اول مسابقات هفته سوم، با والیبال ایران که قهرمان آسیا است بازی کند. قطعاً در این رقابت دو تیم به چالش کشیده می‌شوند.هلند، ایران، صربستان و اسلوونی به ترتیب در رده هفتم تا دهم لیگ ملت‌ها قرار دارند و با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم‌ها، تماشای رقابت آن‌ها برای کسب جواز حضور در یک چهارم نهایی این مسابقات جالب خواهد بود.

بازی تیم های ملی ایران و لهستان، در حالی که می توانست با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد، در «ست» چهارم با برتری ۲۷ بر ۲۵ لهستانی ها پایان یافت تا سرنوشت بازی به تایم پنجم گره بخورد.

«ست» پنجم را تیم ملی والیبال ایران طوفانی آغاز کرد و اختلاف امتیاز با لهستان ، مدام افزایش یافت تا در نهایت، ست پنجم را تیم ملی ایران با پیروزی به پایان رساند و بازی با نتیجه ۳بر۲ به نفع ایران پایان یابد.

می توان اوج کار امین اسماعیل نژاد را بازی امشب مقابل لهستان دانست. جایی که تیم ملی والیبال ایران موفق شد در یک بازی هیجان انگیز و فوق العاده حریف خود را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد تا در هفته سوم شروع شگفت انگیزی را آن هم با پیروزی مقابل تیم پرستاره لهستان تجربه کرده باشیم.

تمام بازیکنان ایران در مسابقه امشب عملکرد کم نقص و فوق‌العاده‌ای از خود ارائه دادند اما باز هم این امین اسماعیل نژاد بود که با نمایش درخشان خود نشان داد که یک فوق ستاره نه تنها در والیبال ایران و آسیا بلکه در والیبال دنیا ظهور کرده است.

اوج کار اسماعیل نژاد ست پنجم بازی بود که او از امتیاز دو پشت خط سرویس قرار گرفت. اسماعیل نژاد با سرویس‌های مهارنشدنی و شگفت انگیز خود موفق شد فاصله امتیازی عجیب و غریبی با لهستان ایجاد کند و یک بار دیگر مرد تعیین کننده والیبال ایران در این برد بزرگ لقب بگیرد. حالا دیگر گزاف نیست اگر بگویم امین اسماعیل نژاد فوق ستاره جدید والیبال ایران آسیا و دنیاست.

دیدار دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان بیست‌وپنجمین جدال تاریخ والیبال دو تیم است که تاکنون تیم ایران ۱۰ بار فاتح میدان بوده است و در ۱۵ مسابقه قبلی این لهستانی‌ها بودند که پیروز میدان و مسابقه شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »