... امروز: پنجشنبه - ۰۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - 9:16 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

برادر مالک متروپل آبادان، کشته شد

این تیراندازی توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی ساینا سفید رنگ با سلاح جی کلاش و کلت کمری به وقوع پیوسته که به محض شناسایی و دستگیری ضاربین مراتب سریعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سیاست شرق _ مجید عبدالباقی بردار مالک متروپل آبادان ظهر روز شنبه در مجتمع مسکونی خود مورد هدف قرار گرفت و کشته شد.

به نقل از ایرنا، مجید عبدالباقی، برادر مالک برج متروپل، پس از اینکه مورد اصابت چند گلوله از سوی افراد ناشناس قرار گرفت، به بیمارستان نفت آبادان منتقل شد، ولی به علت شدت جراحت وارده، فوت کرد.

فرماندار ویژه آبادان در این رابطه گفت: ظهر امروز افراد ناشناس اقدام به تیراندازی به مجید عبدالباقی در مجتمع مسکونی وی کردند.این افراد پس از تیراندازی به سوی عبدالباقی از محل تیراندازی متواری شدند.وی به بیمارستان نفت آبادان منتقل و به علت شدت جراحت وارده تحت درمان و احیا قرار گرفت.

بنا به همین گزارش، اقدامات انجام شده روی مجید عبدالباقی موثر واقع نشد و وی فوت کرد.

توضیح فرمانده انتظامی آبادان درباره قتل مجید عبدالباقی

سرهنگ حسین زلقی در این ارتباط اظهار ‌داشت: مقارن ساعت ۱۴:۴۰ امروز (اول مردادماه) به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل یکی از شهروندان آبادانی به هویت (م، ع) واقع در منطقه امیری، بلافاصله با حضور ماموران تخصصی در صحنه جرم و جمع‌آوری مستندات اولیه و تشکیل پرونده مقدماتی، سریعا دستورات لازم را جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.

وی افزود: این تیراندازی توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی ساینا سفید رنگ با سلاح جی کلاش و کلت کمری به وقوع پیوسته که به محض شناسایی و دستگیری ضاربین مراتب سریعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تشکیل پرونده قضایی حمله مسلحانه به مجید عبدالباقی

به نقل از تسنیم ، صادق جعفری چگنی دادستان مرکز استان خوزستان درباره جزئیات حمله مسلحانه به مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل آبادان، بیان کرد: این فرد در پی حمله افرادی با شلیک چندین گلوله مورد هدف قرار گرفته و پس از وقوع حادثه به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مضروب پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

دادستان مرکز استان خوزستان تصریح کرد: دادستان شهرستان آبادان بلافاصله پس از وقوع حادثه با حضور در محل مذکور، با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان، موضوع را مورد بررسی قرار داد و تحقیقات اولیه در حال انجام است.

وی افزود: در رابطه با این حادثه تاکنون فرد یا افرادی دستگیر نشده اند.

به گزارش سیاست شرق ، ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان ظهر روز دوم خرداد ریزش کرد که در جریان آن ۴۳ نفر فوت کردند که حسین عبدالباقی مالک این ساختمان نیز یکی از کشته‌شدگان بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »