... امروز: جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - 1:24 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

پیام های متقابل مذاکره‌کنندگان ایران و آمریکا در تويیتر

مذاکره کنندگان ارشد آمریکا و امریکا، در پیام هایی جداگانه ، از عزیمت خود به وین برای آغاز دور جدید مذاکرات گفتند.

سیاست شرق _ علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در آستانه دور جدید مذاکرات احیای برجام، پیام های متقابلی را در توییتر منتشر کردند.

علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین چنین نوشت: برای پیشبرد مذاکرات عازم وین هستیم. مسئولیت بر عهده آنهایی است که توافق را نقض کرده و در فاصله گرفتن از میراث‌ منحوس گذشته ناکام مانده‌اند.

آقای باقری در ادامه پیام خود افزود: آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل نماید.

رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز، در آستانه دور جدید مذاکرات احیای برجام، در پیامی در توییتر، از حسن نیت امریکا در این خصوص گفت.

رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه به وقت محلی قبل از عزیمت به وین در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: در حال آمادگی برای سفر به وین بر اساس متن جوسپ بورل (مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) هستم.

مذاکره کننده آمریکا همچنین گفت انتظارات ما محدود است، اما آمریکا از تلاش های اتحادیه اروپا استقبال می کند و آماده است تا با حسن نیت جهت رسیدن به توافق تلاش کند.

رابرت مالی در ادامه پیام خود، افزود: به زودی مشخص خواهد شد که ایران به صورت مشابه آماده رسیدن به توافق است یا خیر.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »