... امروز: جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - 9:10 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

وزیر دفاع اسرائیل، در غیاب همتای آمریکایی خود، از فرماندهی مرکزی ایالات متحده بازدید کرد

بازدید وزیردفاع اسراییل بدون همراهی لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا صورت گرفت و استقبال از وی، توسط ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده CENTCOM انجام شد. 

سیاست شرق _ بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، در غیاب همتای آمریکایی خود، روز پنجشنبه از مقر فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) در فلوریدا بازدید کرد.

به نقل از رسانه اسرائیلی «ای ۲۴»، کانتز اولین وزیر دفاع اسرائیل است که از مقر فرماندهی مرکزی ایالات متحده بازدید می کند.

بازدید وزیردفاع اسراییل بدون همراهی لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا صورت گرفت و استقبال از وی، توسط ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده CENTCOM انجام شد، این مسئله می تواند ناشی از عدم استقبال دولت بایدن نسبت به رایزنی های مقامات رژیم صهیونسیتی در مخالفت با احیای برجام باشد.

بنا به همین گزارش، در بخشی از این دیدار، دو مقام دفاعی درباره همکاری آمریکا و اسرائیل در منطقه در مواجهه با تهدیدات مشترک گفتگو کردند. 

 گانتز در بیانیه‌ای مدعی شد: اسرائیل و آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای به همکاری عمیق خود ادامه خواهند داد.

وی در ادامه افزود: «همه ما نیاز به اطمینان داریم از اینکه، ایران هرگز دارای چتر هسته ای نباشد».

 وزیر دفاع رژیم صهیونسیتی افزود:«این پیامی خواهد بود که من در سفر به واشنگتن و در دیدار با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی ارائه خواهم کرد.» 

گانتز و کوریلا همچنین در مورد افزایش آموزش و همکاری در دریا، هوا، زمین و همچنین در زمینه امنیت سایبری و اطلاعات گفتگو کردند. 

اوایل ماه جولای، کوریلا از اسرائیل بازدید کرده بود.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »