... امروز: جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - 7:09 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

صنعاء: اجازه نمی‌دهیم گاز یمن به اروپا برود

ضیف الله الشامی: گر کشتی بازگردد، پاسخ به حملات هشداردهنده محدود نمی‌شود، بلکه ممکن است به حملات مستقیم تبدیل شود که حرکت کشتی‌ها را فلج کند.

سیاست شرق _ وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن می گوید: در حالی که مردم ما از بحران گاز رنج می‌برند، نمی‌توان اجازه داد گاز یمن به اروپا یا هر کشور دیگری برود.

«ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین اعلام کرد صنعاء اجازه نخواهد داد گاز یمن به اروپا یا هر کشور دیگری برود چراکه خودِ مردم یمن از بحران گاز رنج می برند.

الشامی در ادامه به مسئله حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به بندر الضبه که با هدف جلوگیری از غارت نفت یمن صورت گرفت، اشاره کرد و گفت: این حمله یک هشدار اولیه است و نزدیکی بندر “ضبه” و نزدیکی نفتکش را هدف قرار داده است.

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن افزود:‌ در صورت تسلیم شدن شرکت‌های نفتی در برابر فشارهای آمریکا و اروپا، این پیام‌های هشدار دهنده ضربات سختی را به دنبال خواهد داشت.

ضیف الله الشامی تأکید کرد که اگر کشتی بازگردد، پاسخ به حملات هشداردهنده محدود نمی‌شود، بلکه ممکن است به حملات مستقیم تبدیل شود که حرکت کشتی‌ها را فلج کند.

وی اظهار کرد که پهپادها، پیام قدرت ملت یمن در تغییر معادلات را به دشمنان می‌رساند و امروزه پهپادها، بیشترین و قدرتمندترین سلاحی است که یمنی‌ها در اختیار دارند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »