... امروز: پنجشنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - 10:55 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ایران، پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را تبریک گفت

جمهوری اسلامی ‎ایران اميدوار است كه روابط ديرينه و توأم با حسن نيت و احترام متقابل بين دو كشور بيش از پيش و تحت مديريت رئيس جمهور منتخب توسعه يابد.

سیاست شرق _ سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، پيروزی “ايگناسيو لولا داسيلوا” در انتخابات رياست جمهوری ‎برزيل را به وی و مردم برزيل تبريك گفت.

در ادامه آمده است: جمهوری اسلامی ‎ایران اميدوار است كه روابط ديرينه و توأم با حسن نيت و احترام متقابل بين دو كشور بيش از پيش و تحت مديريت رئيس جمهور منتخب توسعه يابد.

ناصر کنعانی در این باره گفت: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است که روابط دیرینه و توأم با حسن نیت و احترام متقابل بین دو کشور بیش از پیش و تحت مدیریت رئیس جمهور منتخب توسعه یابد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه روابط دو کشور ایران و برزیل، در سال آینده وارد یکصد و بیستمین سال خود خواهد شد، اظهار داشت: دو کشور طی سال های گذشته به ویژه در حوزه روابط اقتصادی و تجاری همکاری رو به رشدی داشته اند و با توجه به ظرفیت های فراوان موجود در روابط دو جانبه و چند جانبه، جمهوری اسلامی ایران امیدوار است این روابط در دوره ریاست جمهوری لولا داسیلوا در ابعاد مختلف تحکیم و تعمیق یابد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »