... امروز: پنجشنبه - ۰۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - 8:08 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

دیدار دیپلمات‌های روسیه و آمریکا در استانبول

ریابکوف: مذاکرات رو در رو با آمریکا را پس از مدتی از سرگرفته‌اند و اطلاعاتی در خصوص دیدار امروز دیپلمات‌های روسی و آمریکایی در ترکیه به اشتراک گذاشت.

سیاست شرق _ سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گزارش داد دیپلمات‌های روسیه و آمریکا برای بررسی مشکلات موجود در روابط دوجانبه در استانبول دیدار کردند.

به نقل از «تی آر تی» ترکیه، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گزارش داد دیپلمات‌های روسیه و آمریکا برای بررسی مشکلات موجود در روابط دوجانبه در استانبول دیدار کردند.

ریابکوف در نشستی که توسط باشگاه بین‌المللی گفتگوی والدی در مسکو برگزار شد، اظهاراتی را درباره روابط روسیه و ایالات متحده بیان کرد.

ریابکوف با بیان اینکه آماده تماس مستقیم با دولت ایالات متحده آمریکاهستند، اظهار داشت که تحقق این امر “مشکل” است. شرایط برای ادامه گفتگوهای سازنده باید فراهم شده و گفتگوهای احتمالی بایستی معنادار باشد. ما هنوز نظر قابل توجهی در این مورد از آمریکایی‌ها نشنیده‌ایم.

از سوی دیگر، ریابکوف اظهار داشت که مذاکرات رو در رو با آمریکا را پس از مدتی از سرگرفته‌اند و اطلاعاتی در خصوص دیدار امروز دیپلمات‌های روسی و آمریکایی در ترکیه به اشتراک گذاشت.

ریابکوف گفت: “امروز جلسه‌ای در سطح روسای ادارات مربوطه در استانبول برگزار می‌شود. این رویدادی است که هر از چند گاهی برای بحث در مورد مسائل ناراحت کننده در روابط دوجانبه برگزار می‌شود. این مسائل ناراحت کننده چیست؟ فعالیت روسیه و سفارت‌های آمریکا در این نشست مورد بحث قرار می‌گیرد. این یک جلسه کاری است.”

ریابکوف گفت در تماس‌های خود با ایالات متحده در سطوح مختلف، کنسولگری‌های دو کشور باید کار کنند و به شهروندان روسیه ویزا داده شود.

گفت‌وگو با آمریکایی‌ها در مورد تبادل زندانیان مستقیماً و بدون واسطه بوده و خواهد بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »