... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۰ دی ۱۴۰۱ - 9:43 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

محمود عباس: با گذشت ۵۸ سال از شروع انقلاب، فلسطین همچنان استوار است

محمود عباس: صلح و امنیت یک راه دارد و آن این است که مردم ما به حقوق خود دست یابند و حاکمیت آزاد، مستقل و کاملاً حاکمیت خود را مجسم کنند.

سیاست شرق _ محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که با گذشت ۵۸ سال از آغاز انقلاب، فلسطین همچنان استوار است و به تاریخ، حال و مردم ساکن خود افتخار می کند.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا»، رئیس جمهور فلسطین، شامگاه شنبه در سخنرانی ضبط شده ای که تلویزیون فلسطین به مناسبت پنجاه و هشتمین سالگرد انقلاب فلسطین پخش کرد، افزود: به اشغالگران می گوییم هر چه ظلم شما بیشتر شود، مردم ما بزرگتر خواهند شد و در مقابله با تجاوزات و تروریسم شما و پایبندی به سرزمین و حقوق مشروع ملی خود، ایستاده تر. ».

وی ادامه داد: نقشه های افراطی و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی با استواری ما در سرزمین خود، ناگزیر به شکست خواهد انجامید و تاکید کرد همانگونه که معامله قرن را به هم زدیم، با اتحاد و تکیه به خود، توطئه های اشغالگران استعماری را نیز، با پایداری ملی و مقاومت مسالمت آمیز مردمی ما، شکست خواهیم داد.

محمود عباس با هشدار به اینکه تداوم تجاوز به مردم ما امنیت و آرامش را برای هیچکس به ارمغان نمی آورد، تاکید کرد: صلح و امنیت یک راه دارد و آن این است که مردم ما به حقوق خود دست یابند و حاکمیت آزاد، مستقل و کاملاً حاکمیت خود را مجسم کنند. دولت در سرزمین خود، با پایتخت ابدی آن، بیت المقدس شرقی.

رئیس جمهور فلسطین تاکید کرد که ما به حقوق تاریخی و قانونی خود نسبت به سرزمین، مقدسات و اموال خود که در نتیجه ظلم و تروریسم اسرائیل از آن بیرون رانده شدیم، متعهد خواهیم ماند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیش از هر چیز سعی در جعل حقایق دارد و تلاش دارد با تکیه بر جعل تاریخ، آینده را مصادره کند.

رئیس جمهور فلسطین با خطاب کردن رژیم صهیونیستی گفت: ما با حقیقتی که به آن تعلق داریم همه تلاش های نکبت بار شما را شکست خواهیم داد، حق ما بر سرزمین فلسطین و مقدسات آن استوار است و تفسیر نمی پذیرد و مردم فلسطین همچنان به زندگی و تمدن سازی در این سرزمین ادامه می دهند. ، نسل به نسل به میراث، تمدن، فرهنگ و میراث انسانی خود افتخار می کند.”

وی از همه خواست تا در آینده نزدیک گفت‌وگوی سیاسی ملی فلسطینی فراگیر داشته باشند، کار کنند، مقابله کنند، مسئولیت‌ها را با هم بر دوش بگیرند و در جهت دستیابی به اهداف مردم خود حرکت کنند.

رئیس جمهور فلسطین به قهرمانان مقاومت مسالمت آمیز مردمی که از خود، خانواده، سرزمین، هویت و وطن خود در برابر تجاوزات اشغالگر و شهرک نشینان تروریست دفاع می کنند، درود فرستاد.

محمود عباس، همچنین در ادامه به زندانیان دلاور فلسطینی که گل جوانی خود را در زندان های اشغالگران و ناعادلانه فدا می کنند، تاکید کرد که نه آنان، نه قهرمانان مجروح و نه خانواده های شهدا را رها نخواهند نمود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »