... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - 9:08 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

توئیت علی باقری درباره ملاقات با تروئیکای اروپایی در امارات

علی باقری، در سفر به امارات متحده عربی، با همتایان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و همچنین برخی مقامات ارشد اماراتی دیدار و گفتگو کرد.

سیاست شرق _ معاون وزیر امور خارجه ایران، که به امارات متحده عربی سفر کرده، از رایزنی با مقامات اماراتی و همچنین همتایان فرانسوی، انگلیسی و آلمانی خود خبر داد.

علی باقری، درباره دیدارهای خود در امارات متحده عربی در توئیتی نوشت: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه همچنین درباره سفر خود به امارات در توئیت دیگری نوشت: در چارچوب تحکیم سیاست همسایگی و در راستای استمرار رایزنی‌های سیاسی با همسایگان، به امارات متحده عربی سفر کردم تا درباره ارتقای همکاری‌های دوجانبه و بررسی مسایل منطقه‌ای با مقام‌های این کشور گفتگو کنم.

وی همچنین در این سفر با انور قرقاش، مشاور دیپلماتیک رییس کشور امارات و خلیفه شاهین المرر ، وزیر مشاور در امور خارجی دولت امارات ، دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: دو هفته پیش، وزیر مشاور امارات سفری به ایران داشت که گفتگوهای مفصلی با یکدیگر داشتیم.

وزرای خارجه ایران و امارات در حاشیه اجلاس دوستان بریکس در کیپ تاون آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار و درباره مسائل دوجانبه و توسعه همکاری‌ها گفت‌وگو کرده بودند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »