... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - 4:32 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

سفر رئیسی به نیکاراگوئه

آقای رئیسی، پس از پایان برنامه‌های سفر به ونزوئلا، با بدرقه وزیر خارجه این کشور، کاراکاس را به مقصد ماناگوا پایتخت نیکاراگوئه ترک کرد.

سیاست شرق _ رئیس جمهور اسلامی ایران، پس از پایان سفر به ونزوئلا، به منظور توسعه و تعمیق مناسبات با نیکاراگوئه، وارد «ماناگوآ» شد.

 به نقل از ایرنا،  در ادامه سفر سید ابراهیم رئیسی به کشورهای حوزه آمریکای لاتین، رییس جمهور به دعوت رسمی دانیل اورتگا رئیس جمهور نیکاراگوئه، وارد ماناگوا شد.

آقای رئیسی، پس از پایان برنامه‌های سفر به ونزوئلا، با بدرقه وزیر خارجه این کشور، کاراکاس را به مقصد ماناگوا پایتخت نیکاراگوئه ترک کرد.

رئیس جمهور ایران در سفر به کاراکاس با «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و گفت وگو کرد و هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور ۱۹ سند مهم همکاری را به امضا رساندند.

دیدار با رئیس مجلس و جمعی از رؤسای کمیسیون‌های مجلس ملی ونزوئلا، بازدید از نمایشگاه علم و فناوری دستاوردهای ایرانی، آغاز به کار خط تولید دو شرکت خودروساز بزرگ ایران و سخنرانی در جمع جوانان و نخبگان ونزوئلایی بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه دکتر رئیسی به ونزوئلا بود.

آقای رئیسی بامداد دوشنبه به وقت تهران در صدر هیأتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو، عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »