... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - 11:28 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

 نشست مشترک “گفتگوی راهبردی شورای همکاری خلیج فارس و روسیه” برگزار می شود

البدیوی: دو طرف یادداشت تفاهمی در رابطه با گفتگوهای راهبردی در نوامبر 2011 امضا کرده اند که نشانه ای از «تمایل آنها به حرکت به سوی تحکیم پیوندها و ایجاد روابط قوی است. "

سیاست شرق _ جاسم البدیوی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس گفت: ششمین نشست مشترک گفتگوی راهبردی بین وزیران کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه که قرار است روز دوشنبه در مسکو برگزار شود، «به دنبال تقویت روابط و خدمت به منافع کشورهای حاشیه خلیج فارس است.”

به نقل از عرب نیوز، البدیوی روز شنبه در بیانیه ای موضوعات مختلفی را مطرح کرد که به منظور افزایش همکاری ها و ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و بحث در مورد تعدادی از مسائل منطقه ای و بین المللی خواهد بود.

 البدیوی، روابط میان شورای همکاری خلیج فارس و روسیه را «متمایز» توصیف کرد و گفت که دو طرف یادداشت تفاهمی در رابطه با گفتگوهای راهبردی در نوامبر ۲۰۱۱ امضا کرده اند که نشانه ای از «تمایل آنها به حرکت به سوی تحکیم پیوندها و ایجاد روابط قوی است. “

وی افزود: شورای همکاری خلیج فارس از طریق سیاست های رهبران کشورهای عضو، همواره در تلاش برای همکاری، ایجاد روابط و مشارکت استراتژیک با همه کشورها و بلوک‌های منطقه‌ای از جامعه بین‌المللی است تا حضور منطقه‌ای و بین‌المللی شورای همکاری خلیج فارس را افزایش دهد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »