... امروز: سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - 10:09 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

لوگوی «X»، از پشت بام شرکت توییتر برداشته شد

همسایه های ساختمان توئیتر، از چراغ های مزاحم آن، عصبانی و شکایت کردند که بر روی پشت بام دفتر مرکزی شرکت در مرکز شهر سانفرانسیسکو نصب شده بود.

سیاست شرق _ لوگوی غول‌پیکر X، از بالای یک برج مرتفع در سانفرانسیسکو که مقر برنامه پیام‌رسان توئیتر، متعلق به میلیاردر ایلان ماسک است ، برداشته شد.

گفته می شود که همسایه های ساختمان توئیتر، از چراغ های مزاحم آن، عصبانی و شکایت کردند که بر روی پشت بام دفتر مرکزی شرکت در مرکز شهر سانفرانسیسکو نصب شده بود.

این اقدام پس از پستی صورت گرفت که ماسک شرکت را در ماه اکتبر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار تصاحب کرد و در آن اعلام کرد که دفتر مرکزی این شرکت که در نهایت نام آن به “X” تغییر کرد، در سانفرانسیسکو باقی خواهد ماند.

ماسک نوشت: “سانفرانسیسکوی زیبا… حتی اگر دیگران شما را ترک کنند… ما همیشه دوستان شما خواهیم بود.”اما لوگوی غول پیکر X چندان در جای خود باقی نماند.

سخنگوی اداره بازرسی ساختمان شهر روز دوشنبه از طریق ایمیل گفت: “صبح امروز، بازرسان ساختمان متوجه شدند که نشان در حال برچیدن است.”

در ابتدای هفته، ساکنان محلی کلیپی را ضبط کردند که نشان‌واره غول‌پیکر نورانی و درخشان را به تصویر می‌کشید و برخی از آنها از نورهای آزاردهنده ناشی از آن انتقاد کردند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »