... امروز: سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2:26 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

دعوت «جامعة الأمة العربية»، از دکتر عماد هلالی جهت سخنرانی

دکتر عماد هلالی، دارای نگاهی وحدت گرایانه و همچنین تشکل های متعددی از جمله اتحاد شعرای عرب و جامعه متخصصین را در ایران بنیانگذاری نموده است.

سیاست شرق _ «جامعة الأمة العربية»، از دکتر “عماد هلالی”، از فعالین اجتماعی استان خوزستان، جهت حضور و سخنرانی در اجلاس آتی خود، دعوت بعمل آورد.

به نقل از وبسایت جامعة الأمة العربية، از این فعال اجتماعی و نخبه خوزستانی، جهت حضور و سخنرانی در این اتحادیه منطقه ای دعوت به عمل آمده است.

این اولین دعوت «جامعة امة العربيه»، از یک شخصیت خوزستانی جهت سخنرانی است. به نقل از دبیر کل آن ، این سخنرانی با حضور برخی نخبگان جهان و تعدادی از سران کشور های عربی انجام خواهد گرفت.

دکتر عماد هلالی، دارای نگاهی وحدت گرایانه است و همچنین، از موسسین «اتحاد شعرای عرب» و «جامعه متخصصین» در ایران است. وی ریاست شورای مشترک فعالان عرب ایران را در سوابق خود دارد.

هلالی، متولد ۱۳۶۱(ه.ش) است. وی دارای مدرک فوق لیسانس حقوق و دکترای علوم دیپلماتیک از لبنان می باشد، و پیش از آن، تحصیلات حوزوی خود را تا مقاطعی طی نموده بود.

«جامعة الأمة العربية»

«اتحادیه ملت های عرب» یا «پارلمان متحد کشورهای عربی» در سال ۲٠۱۳، در دمشق پایتخت سوریه و با مشارکت شخصیت های مختلف کشورهای عربی و حمایت روسای جمهور سوریه و لبنان، به عنوان یک تشکل مردمی و غیر دولتی، در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، حقوق بشر، توسعه، میراث فرهنگی و حمایت از حقوق ملت فلسطین فعالیت خود را آغاز و شخصیت های مختلفی از کشورهای منطقه در آن حضور دارند.

این اتحادیه، پس از بحران سوریه تشکیل و شامل گروهها، احزاب، شخصیت ها و تشکل های مردمی و غیر دولتی در کشورهای عربی است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »