... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - 3:40 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0
جهت گذر موفق آمیز از پیک شبکه سراسری برق، در تابستان ۱۴۰۲؛

تقدیر وزارت نیرو، از عملکرد نیروگاه رامین اهواز

در این مراسم، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، از نیروگاه رامین اهواز، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر به پاس نقش آفرینی در تحقق اهداف وزارت نیرو و کار‌های موثر در گذر موفقیت آمیز از پیک مصرف برق ۱۴۰۲ تقدیر کرد.

سیاست شرق _ وزارت نیرو، از «نیروگاه رامین اهواز» جهت موفقیت در گذر از پیک مصرف برق در تابستان ۱۴۰۲، تقدیر به عمل آورد.

در همین رابطه، وزیر نیرو در همایش سراسری مدیران ارشد وزارت نیرو، با اهدای لوح تقدیر از چهار مدیر برتر شرکت برق حرارتی، از جمله مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز، به منظور اقدامات صورت گرفته جهت گذر موفق آمیز از پیک شبکه سراسری برق، در تابستان ۱۴۰۲، تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، از نیروگاه رامین اهواز، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر به پاس نقش آفرینی در تحقق اهداف وزارت نیرو و کار‌های موثر در گذر موفقیت آمیز از پیک مصرف برق ۱۴۰۲، تقدیر کرد.

علی‌اکبر محرابیان در این مراسم با اهدای لوح از خدمات «محسن حافظی» مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز، «روح‌اله اسپنانی»، مجری طرح‌ نیروگاه‌های خصوصی شرکت برق حرارتی، « ابوالفضل موتابها»، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی و «جعفر الفتی‌نیا»، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید مفتح، جهت اجرای برنامه‌های عبور موفق از پیک مصرف برق تابستان امسال، تقدیر به عمل آورد.

نیروگاه رامین اهواز، در شهرستان ویس و در ۲٠ کیلومتری جاده اهواز _ مسجدسلیمان قرار دارد. این نیروگاه، که اولین واحد آن، در سال ۱۳۵۸ به شبکه برق سراسری پیوست، هم اکنون دارای ۶ واحد تولید برق، با ظرفیت اسمی ۱۸۶٠ مگاوات، بزرگترین نیروگاه بخار کشور به شمار می رود.

نیروگاه رامین اهواز، علی رغم گرمای طاقت فرسا و رطوبت بالای محیط، عمر بالای تجهیزات و نیاز به بهینه سازی آن، با تکیه بر دانش، تجربه و تعهد مدیران و کارکنان تلاشگر خود، توانست ضمن بهبود ۴۰۰ مگاواتی سطح تولید برق خود، نقش مهمی در پایداری شبکه سراسری برق کشور و تامین آسایش مردم در تابستان سال جاری و پیک مصرف برق داشته باشد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »