... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - 0:52 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

خروج بسیاری از سفرای کشورهای مسلمان با آغاز سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل

تعداد بسیاری از سفرای عرب و مسلمان همزمان با آغاز سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از سالن مجمع عمومی سازمان خارج شدند.

سیاست شرق _ تعداد زیادی از سفرای کشورهای عربی و مسلمان، با آغاز سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، سالن مجمع عمومی این سازمان را ترک کردند.

به نقل از خبرگزاری الجزیره، «گلعاد اردان»، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در اظهاراتی مدعی شد، هرگونه فراخوان برای آتش‌بس در غزه، دعوت به صلح نیست، بلکه تلاش برای محدود کردن و بستن دست رژیم صهیونیستی است.

«ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل نیز روز پنجشنبه، طی سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که با موضوع فلسطین برگزار شد گفت «در نتیجه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته حدود ۳۰۰۰ کودک و ۱۷۰۰ زن جان باختند. همچنان ۱۶۰۰ فلسطینی از جمله ۹۰۰ کودک در غزه زیر آوار هستند و از سرنوشت آن‌ها اطلاعی نداریم».

منصور گفت: بیمارستان‌های غزه به سردخانه هایی برای نگهداری جان‌باختگان در نتیجه بمباران اسرائیل تبدیل شده‌اند. مرگ و ویرانی در همه جای غزه است و هیچ جایی در این باریکه امن نیست. آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد، جنایت‌های شنیع و وحشیانه است و باید متوقف شود.

در حالی که طبق گزارش‌ها، شمار شهدای حملات ۲۰ روز گذشته رژیم صهیونیستی به بیش از ۷۰۰۰ و تعداد مجروحان به ۱۸۰۰۰ نفر رسیده است،سخنگوی وزارت بهداشت غزه خبر داد بیش از ۷۰ درصد قربانیان این حملات، کودکان و زنان هستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »