... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۸ دی ۱۴۰۲ - 1:12 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی، از بهمن ماه آغاز می شود

ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش از روز سه‌شنبه ۳ بهمن ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

سیاست شرق _ معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز نام‌نویسی و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از سه‌شنبه (۳ بهمن) خبر داد.

دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: پذیرش در این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ تکمیل نشده است. بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت می‌پذیرد.

وی افزود: ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش از روز سه‌شنبه ۳ بهمن ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از دوشنبه (۲ بهمن) امسال از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

وی یادآور شد: متقاضیان کد رشته‌ محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »