... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - 10:20 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

آمریکا، شرکت هواپیمایی “فلای بغداد” و برخی از سران کتائب عراق را تحریم کرد

وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC)، شرکت هواپیمایی عراقی «فلای بغداد» و مدیر عامل آن را به بهانه آنچه" کمک به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (IRGC-QF) و گروه های مقاومت در عراق و سوریه"، در لیست تحریمی خود قرار داد.

سیاست شرق _ وزارت خزانه داری آمریکا امروز دوشنبه، تحریم های جدیدی را علیه شرکت هواپیمایی «فلای بغداد» و نیز برخی از سران کتائب حزب الله عراق وضع کرد.

بر اساس اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، امروز دوشنبه دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC)، شرکت هواپیمایی عراقی «فلای بغداد» و مدیر عامل آن را به بهانه آنچه” کمک به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (IRGC-QF) و گروه های مقاومت در عراق و سوریه”، در لیست تحریمی خود قرار داد.

بر اساس اعلام وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری این کشور همچنین ۳ مقام کتائب حزب‌الله (KH) و همچنین شرکتی را که برای این گروه مقاومت عراقی تامین مالی می کرد را به این بهانه تحریم کرد.

در همین ارتباط، برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی مدعی شد: ایران و گروه های حامی آن به دنبال استفاده از تجارت هایی به عنوان پوششی برای تامین مالی و تسهیل حملات خود هستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »