... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - 7:15 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انفجار در نزدیکی یک نفتکش هندی در باب المندب

شرکت امنیت دریایی بریتانیا (آمبری) نیز اعلام کرد که انفجاری در حدود یک مایل دورتر از یک تانکر نفت خام و فرآورده های نفتی با پرچم پاناما و متعلق به هند در شرق باب المندب مشاهده شده است

سیاست شرق _ میدل ایست نیوز نوشت: سازمان عملیات تجارت دریایی بریتانیا روز جمعه (۲۶ ژانویه) اعلام کرد که یک کشتی در حدود ۶۰ مایل دریایی از شهر حدیده یمن، از شنیدن صدای انفجار و مشاهده موشک ها در چند مایلی محل خود خبر داده است.

این مقام افزود که انفجار دیگری در دریا در حدود ۰.۵ مایل دریایی از کشتی شناسایی شد. گزارش شده که حال خدمه و کشتی خوب است.

شرکت امنیت دریایی بریتانیا (آمبری) نیز اعلام کرد که انفجاری در حدود یک مایل دورتر از یک تانکر نفت خام و فرآورده های نفتی با پرچم پاناما و متعلق به هند در شرق باب المندب مشاهده شده است.

در هفته های گذشته، گروه انصارالله در حمایت از فلسطینی ها در غزه، حملاتی را علیه کشتی های تجاری در جنوب دریای سرخ انجام داد و گفت که این کشتی ها با اسرائیل مرتبط هستند و همچنین پس از آن اعلام کرد که کشتی های جنگی متعلق به امریکا و انگلیس را هدف قرار می دهد. دو کشور به منظور تامین امنیت ناوبری بین المللی به اهداف این گروه حمله کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »