... امروز: چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فوتبال ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - 8:14 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

اردن، شگفتی ساز شد؛ اردن ۲_ کره جنوبی ۰

این نتیجه، یک نتیجه خیره کننده برای اردن بود که در رده 87 جهان قرار دارد، اما در مقابل، کره جنوبی که سومین تیم برتر آسیا است، با 64 پله بالاتر از اردنی ها، چیزی برای از دست دادن نداشت.

سیاست شرق _ تیم ملی فوتبال اردن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا، روز سه شنبه، در ورزشگاه احمد بن علی، کره جنوبی را با حساب ۲ بر صفر شکست داد، جایی که یازان النعمت و موسی التماری گل های اردن را در نیمه دوم این بازی به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتبال اردن، که شگفتی ساز این دوره از جام ملت های آسیا نام گرفته است، برای اولین بار به فینال این مسابقات راه یافت.

این نتیجه، یک نتیجه خیره کننده برای اردن بود که در رده ۸۷ جهان قرار دارد، اما در مقابل، کره جنوبی که سومین تیم برتر آسیا است، با ۶۴ پله بالاتر از اردنی ها، چیزی برای از دست دادن نداشت.

کره جنوبی که به زدن گل های دیرهنگام در مسابقات عادت کرده بود، اما این بار هیچ بازگشتی به بازی خود نداشت، زیرا اردنی ها، فرصتی برای گل زدن آنها ندادند.

حسین عموتا سرمربی مراکشی تیم اردن گفت: “بازیکنان عملکرد قهرمانانه ای ارائه کردند.”

یورگن کلینزمن، سرمربی کره جنوبی، هیچ پاسخی به پرس و حملات روان اردن نداشت، چرا که این بازیکن آلمانی روی خط مقابل ایستاده بود و شاهد خروج تیمش از تورنمنت، بدون یک شوت به سمت دروازه حریف در نیمه نهایی بود.

کلینزمن گفت: ” اردن شایسته این برد است، آنها شایسته بازی در فینال هستند.”آنها تهاجمی تر بازی کردند، تقریباً در هر نبرد یک در مقابل یک پیروز شدند و بهتر بودند.”

این ستاره اسبق تیم ملی آلمان گفت که مسئولیت خروج کره جنوبی را پذیرفته اما پیشنهاد استعفا نداده است.قصد ندارم کاری انجام دهم، این تورنمنت را آنالیز می کنم، با تیم به کره برمی گردم و با فدراسیون درباره آنچه در مسابقات اتفاق افتاده، گفت و گو خواهم کردم.

تیم ملی فوتبال اردن، با این برد، در فینال با برنده دیدار ایران و قطر بازی خواهد کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »