... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - 1:58 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

درخواست سازمان های امدادرسانی بین المللی از دولت آلمان برای غزه

این فراخوان را سازمان‌های امدادی چون "کمک به گرسنگان جهان" (Welthungerhilfe)، سازمان بین‌المللی غیر دولتی (Care)، سازمان بین‌المللی امدادرسانی آکسفام (Oxfam) و صندوق نجات کودکان (Save the Children) امضا کردند.و

سیاست شرق _ هشت سازمان امدادرسان آلمانی و بین‌المللی، در فراخوانی از دولت آلمان خواستند تا بدون قید و شرط و همه‌جانبه، برای حفاظت از غیرنظامیان و ارائه کمک‌های بشردوستانه حیاتی در نوار غزه متعهد شود.

به نقل از خبرگزاری های آلمانی، در فراخوان این سازمان‌ها همچنین گفته می‌شود با توجه به “فاجعه انسانی جاری” در غزه و حمله برنامه‌ریزی شده اسرائیل به رفح، اطمینان حاصل شود که قوانین بین‌المللی را رعایت کنند، دسترسی بلامانع به کمک‌های بشردوستانه امکان‌پذیر شود و آتش‌بس فوری و دائمی برقرار گردد.

این فراخوان را سازمان‌های امدادی چون “کمک به گرسنگان جهان” (Welthungerhilfe)، سازمان بین‌المللی غیر دولتی (Care)، سازمان بین‌المللی امدادرسانی آکسفام (Oxfam) و صندوق نجات کودکان (Save the Children) امضا کردند.

سازمان‌های امدادی همچنین از دولت آلمان درخواست کردند، کمک‌های مالی مسدود شده برای آژانس امدادرسان فلسطینی سازمان ملل متحد، اونروا UNRWA را آزاد کند.

در این فراخوان گفته می‌شود که اتهامات علیه کارمندان سابق بسیار جدی است و نیاز به تحقیقات کامل و شفاف دارد، اما این امر نباید به ضرر مردم غیرنظامی در نوار غزه باشد.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »