... امروز: پنجشنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - 5:46 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

الجزیره: هفت تن از اعضای خانواده هنیه، شهید شدند

اسماعیل هنیه، 61 ساله، که به گفته منابع حماس، 13 پسر و دختر دارد، به تلویزیون الجزیره گفت: "خون پسران من، از خون مردم ما عزیزتر نیست."

سیاست شرق _ الجزیره از شهادت سه فرزند «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، در حمله اسراییل به غرب غزه خبر داد. منابع فلسطینی تأیید کردند که حازم، امیر و محمد اسماعیل هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

حماس و خانواده هنیه اعلام کردند که سه پسر اسماعیل هنیه، رهبر حماس، در حمله هوایی اسرائیل در روز چهارشنبه در نوار غزه، شهید شدند.

حماس گفت که سه پسر هنیه، – حازم، امیر و محمد – در اثر بمباران خودرویی که آنها در آن رانندگی می کردند در اردوگاه الشاطی غزه شهید شدند.

حماس گفت که چهار نوه هنیه، سه دختر و یک پسر نیز در این حمله شهید شدند.

اسماعیل هنیه، ۶۱ ساله، که به گفته منابع حماس، ۱۳ پسر و دختر دارد، به تلویزیون الجزیره گفت: “خون پسران من، از خون مردم ما، عزیزتر نیست.”

به گفته بستگان آنها، سه پسر و چهار نوه در اولین روز از تعطیلات عید فطر در شاطی، اردوگاه آوارگان خانه خود در شهر غزه، دیدارهای خانوادگی داشتند.


بنا به همین گزارش، عبدالسلام هنیه، پسر بزرگ هنیه، در یک پست فیسبوکی نوشت: خدا را شکر که با شهادت برادرانم حازم، امیر و محمد و فرزندانشان، ما را گرامی داشت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »