... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
علم و تکنولوژي ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - 5:44 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ساخت زیردریایی هوشمند ایرانی

شناسایی عیوب و بازرسی دقیق تأسیسات زیرابی، هدفگذاری و تغییر هدف، انجام عملیات‌هایی مثل جوشکاری زیر آب و حمل قطعات زیر آب را از توانایی‌ها و قابلیت‌های این زیردریایی هوشمند برشمرد.

سیاست شرق _ یک شرکت دانش بنیان ایرانی، موفق به ساخت زیردریایی هوشمند با قابلیت کنترل هیبریدی شدند که قادر به بازرسی و شناسایی تاسیسات زیر آب است.

امیر خیام در گفت و گو با مهر، اظهار کرد: متخصصان و فناوران این شرکت دانش بنیان موفق به ساخت زیردریایی هوشمند شدند که توانایی کنترل هیبریدی دارد و بر پایه فناوری هوش مصنوعی است. همچنین این محصول اتوماتیک بوده و توسط پهپاد حمل می‌شود.

این فعال در حوزه تکنولوژی، شناسایی عیوب و بازرسی دقیق تأسیسات زیرابی، هدفگذاری و تغییر هدف، انجام عملیات‌هایی مثل جوشکاری زیر آب و حمل قطعات زیر آب را از توانایی‌ها و قابلیت‌های این زیردریایی هوشمند برشمرد.

مدیر این شرکت دانش بنیان درباره صادرات این محصول دانش بنیان به سایر کشورها گفت: در حال حاضر با دو کشور حاشیه خلیج فارس، امارت و عمان رایزنی شده است اما ما برای صادرات و فروش محصول در کشورهای خارجی به دلیل تحریم‌ها و نحوه انتقال پول با چالش‌هایی مواجه هستیم و از طرف دیگر چون خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهیم به دلیل تحریم‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »