... امروز: پنجشنبه - ۰۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - 2:10 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

محسن شکاری، اعدام شد

خبرگزاری میزان، روز پنج‌شنبه، ۱۷ آذرماه، از اعدام محسن شکاری، که به «محاربه» متهم شده بود، خبر داد.

سیاست شرق _ مرکز رسانه قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: اغتشاشگری که سوم مهرماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از ماموران حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح پنجشنبه ۱۷ آذرماه، اعدام شد.

خبرگزاری میزان، روز پنج‌شنبه، ۱۷ آذرماه، از اعدام محسن شکاری، که به «محاربه» متهم شده بود، خبر داد.

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه نوشت که پس از رد درخواست فرجام‌خواهی برای حکم اعدام صادرشده علیه وی، در دیوان عالی کشور، این حکم صبح روز پنج‌شنبه اجرا شد.

طبق اعلام قوه قضاییه، محسن شکاری در روز سوم مهرماه به اتهام «کشیدن سلاح [قمه] به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود کردن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه» به اعدام محکوم شده بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری میزان، وی همان روز دستگیر شده بود و اولین جلسه دادگاه او در روز ۱۰ آبان‌ماه در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد و حکم بدوی اعدام او نیز روز ۲۹ آبان صادر و سپس در دیوان عالی کشور تایید شد.

دو روز پیش، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه، اعلام کرده بود که حکم بدوی هفت نفر از معترضان بازداشت‌شده به اتهام «محاربه و افساد فی‌الارض» صادر شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »