... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2:57 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

پوتین: منزوی کردن روسیه ممکن نیست

پوتین: کشورهایی که تلاش می‌کنند روسیه را منزوی کنند، در درجه اول فقط به اقتصاد خود آسیب می‌رسانند.

سیاست شرق _ رئیس جمهور روسیه می گوید که تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که در درجه اول هدفشان تضعیف و مهار کشورهایی است که می‌خواهند سیاست‌های مستقل را دنبال کنند، در نهایت بیهوده است.

به نقل از شینهوا، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز پنجشنبه گفت که کشورهایی که تلاش می‌کنند روسیه را منزوی کنند، در درجه اول فقط به اقتصاد خود آسیب می‌رسانند.

پوتین در سخنرانی خود در نشست عمومی اولین مجمع اقتصادی اوراسیا گفت: منزوی کردن روسیه به سادگی ممکن نیست و “کسانی که آرزوی انجام این کار را دارند بیشترین آسیب را به خود خواهند رساند.”

پوتین خاطرنشان کرد که وضعیت کنونی اقتصاد جهانی نشان می‌دهد که موضع روسیه در مقابل کشورهایی که سعی می‌کنند «سیاست‌های کوته‌بینانه» را دنبال کنند، درست و موجه است،

او گفت که این اقتصادهای پیشرفته هستند که بدترین تورم خود را در ۴۰ سال گذشته و همچنین بیکاری رو به رشد خود تجربه می کنند.

وی افزود که زنجیره های لجستیک در حال گسست است و بحران های جهانی در زمینه هایی مانند غذا تشدید می شود.

پوتین گفت: «این یک موضوع جدی است که کل سیستم روابط اقتصادی و سیاسی را تحت تأثیر قرار می دهد.

رئیس جمهور روسیه گفت: تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که در درجه اول هدفشان تضعیف و مهار کشورهایی است که می‌خواهند سیاست‌های مستقل را دنبال کنند، در نهایت بیهوده است.بسیاری از کشورها وجود دارند که می خواهند یک سیاست مستقل را دنبال کنند و هیچ پلیس جهانی نمی تواند این روند جهانی را متوقف کند … قدرت کافی برای این کار وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »