... امروز: پنجشنبه - ۰۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ورزشی ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - 5:12 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
فرماندار ویژه آبادان:

افزایش آمار جانباختگان حادثه متروپل به ۲۸ نفر/ به سمت معترضان تیراندازی نشده است

فرماندار ویژه آبادان: به سمت معترضان تیراندازی نشده و فقط تجمع صورت گرفت و پایان یافت.

سیاست شرق _ با گذشت پنج روز از وقوع حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان، فرماندار ویژه این شهر از افزایش جانباختگان به ۲۸ نفر خبر داد.

به نقل از ایلنا، «احسان عباسپور» فرماندار ویژه آبادان درباره آخرین آمار جانباختگان در حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان گفت: براساس آخرین اطلاعات، تعداد جانباختگان حادثه متروپل تاکنون به ۲۸ نفر رسیده است.همچنین در این حادثه ۳۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

فرماندار ویژه ابادان در پاسخ به این سوال که چه زمانی آواربرداری به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: سازه بسیار پیچیده است در کنار آواربرداری که صورت می‌گیرد، بخشی از سازه نیز همچنان ناپایدار است و مجبور هستیم با تمهیدات خاصی پیش برویم در برخی از مواقع با استفاده از تجهیزات سنگین و فوق سنگین کار می‌کنیم و در برخی از موارد نیز با استفاده از تجهیزات سبک کار را انجام می‌دهیم تا لرزش بر سازه ایجاد نشود. بنابراین زمان مشخصی نمی‌شود برای اتمام کار اعلام کرد.

عباسپور درباره تخریب ساختمان متروپل نیز گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

فرماندار ویژه آبادان در واکنش به شنیده شدن صدای تیراندازی در شب گذشته گفت: به سمت معترضان تیراندازی نشده و فقط تجمع صورت گرفت و پایان یافت.

عباسپور در پاسخ به این سوال که حضور مردم چه تاثیری در روند امدادرسانی دارد؟ گفت: مردم هم کمک می‌کنند، اما در بحث آواربرداری با توجه به اینکه کار تخصصی است، از مردم درخواست کردیم برای حفظ جان خود در امر آواربرداری حضور نداشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با کمبود تجهیزات یا امدادگر مواجه هستیم، گفت: خیر، نه در بحث تجهیزات و نه در بحث نیروهای امدادی با کمبودی مواجه نیستیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »