... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 7:36 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

نمایندگان کنگره آمریکا، نامه ای را که در آن خواستار مذاکره با روسیه شده بودند را، پس گرفتند

نمایندگان دموکرات کنگره نامه ای به جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده را که خواستار دیپلماسی با روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین شده بود، پس گرفتند.

سیاست شرق _ نمایندگان دموکرات کنگره نامه ای را که در آن از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواسته بودند تا از دیپلماسی با روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین استفاده شود، پس گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، پرامیلا جیپال، مبتکر این درخواست، گفت که نمایندگان دموکرات کنگره نامه ای به جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده را که خواستار دیپلماسی با روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین شده بود، پس گرفتند.

وی توضیح داد که پیام نمایندگان جناح لیبرال حزب حاکم چندین ماه پیش تنظیم و امضا شد، اما تنها روز دوشنبه بدون تاییدیه های اضافی لازم به اطلاع عموم رسانده شد و این تصور نادرست ایجاد شد که بخشی از دموکرات ها مخالف بزرگی در جهت کمک های گسترده به اوکراین هستند.

وی نوشت: هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد. هر جنگی با دیپلماسی به پایان می رسد و این جنگ نیز پس از پیروزی اوکراین به این ترتیب پایان خواهد یافت. نامه ای که دیروز ارسال شد، ضمن تایید مجدد این اصل اساسی، با مخالفت جمهوری خواهان برای حمایت از دفاع عادلانه اوکراینی ها از حاکمیت ملی خود طنین انداز شد.

کاخ سفید اخیرا اعلام کرد که مذاکره با روسیه بر سر اوکراین را بدون مشارکت مقامات اوکراینی که اکنون چنین گفت وگویی را نابهنگام می دانند، منتفی می کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »