... امروز: جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 5:50 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

امیر موسوی: پهپادهای دشمن در تیررس سامانه باور ۳۷۳ قرار دارد/فقط دو کشور به این فناوری دست یافتند

امیر موسوی: اتاق فکرهای جنگ شناختی نمی‌خواهند این ملت در شادی و شورموفقیت و سربلندی باشد، می‌خواهند او را دائم در غم، ناکامی، ناامیدی، نارضایتی و خود بدبخت بینی نگه دارند.

سیاست شرق _ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه ارتقای سامانه باور ۳۷۳ دستاورد بزرگ و مجموعه‌ای از دانش و فناوری‌های گوناگون، به روز و پیچیده است گفت: امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نمی‌گذارد این پیشرفت‌ها و ده‌ها موفقیت شیرینی خود را به ملت و به جهان نشان دهد.

ربه نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و نخبگان ارتقای سامانه برد بلند باور ۳۷۳، ضمن تسلیت شهادت هموطنان در حوادث اخیر اظهار داشت: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی(ع) و نیز اغتشاشات اخیر را تسلیت عرض می‌کنم. آنهایی که با مشغول‌سازی و تضعیف توان دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی باعث این وضعیت شدند، باید جواب بدهند. البته حساب ما با شیطان بزرگ جداست، ما طراح هر دو را یکی می‌دانیم؛ هم طراحی و اجرای اغتشاشات و هم طراحی و اجرای ترور و کشتار و نا امنی. هر دو سرنخش آمریکا، رژیم صهیونیستی و تفکر مردود سعودی است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به رونمایی از سامانه ارتقا یافته و دورایستای باور ۳۷۳  گفت: این دستاورد بزرگ، توانایی (هدف قرار دادن پهپاد در ۳۰۴ کیلومتری توسط سامانه باور ۳۷۳) را به همه شما و همه کسانی که در خلق آن سهم دارند، از جمله صنایع دفاعی، نیروی پدافند هوایی ارتش، شرکت‌های دانش بنیان مرتبط و دانشگاه‌های پشتیبان تبریک عرض می‌کنم.

وی درباره این دستاورد افزود: عظمت این کار بزرگ یکی از این جهت است که مجموعه‌ای از دانش و فناوری‌های گوناگون، به روز و پیچیده است که یکی دو کشور بیشتر به آن دست پیدا نکرده‌اند و دیگر این که، این اتفاق مبارک، در تحریم و محدودیت کامل و فقط با فکر و دانش و به دست جوانان این مرز و بوم به نتیجه رسیده است، در حالی که سایر کشورها هیچ تحریم و محدودیتی هم ندارند، هنوز به آن دست پیدا نکرده‌اند.

وی افزود: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بارها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفندهای شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امیدها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشریح اقدامات دشمن اظهار داشت: اتاق فکرهای جنگ شناختی نمی‌خواهند این ملت در شادی و شورموفقیت و سربلندی باشد، می‌خواهند او را دائم در غم، ناکامی، ناامیدی، نارضایتی و خود بدبخت بینی نگه دارند. این روش شیطان است و عزادار کردن، ماتم آفرینی و نا امید سازی از خطوات شیطان است و بر همه است که در جهاد تبیین، جوانان و آحاد این کشور را از غم، کینه، غصه، ماتم و کدورت بین خود برهانند و انسجام، همبستگی و برادری را دوباره به همه بازگردانند.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در پایان گفت: آنهایی که واقعا و از صمیم قلب به دنبال کشف حقیقت هستند، یک هفته، فقط یک هفته، چشم و گوش نازنین خود را بر صدا و تصویر شیطان ببندند و در یک فضای واقعی به اطراف خود بنگرند؛ به برادران و خواهران هموطن خود و فضای رو به پیشرفت این کشور نگاه کنند، آنگاه در می‌یابند چرا یک ملت این چنین با عشق پای نظام و انقلاب خود ایستاده و حاضر است جان خود را برای ارزش‌ها، آرمان‌ها و رهبر خود فدا کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »