... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 3:53 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

نخست وزیر ارمنستان: هیچ «کریدوری» نمی تواند در خاک جمهوری ارمنستان فعالیت کند

پاشینیان: ما مواضع و برداشت های خود را نه تنها با کشورهای شریک، بلکه با ترکیه نیز در میان گذاشتیم. هیچ "کریدوری" نمی تواند در خاک جمهوری ارمنستان فعالیت کند.

سیاست شرق _ نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، در یک کنفرانس مطبوعاتی، در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اظهارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مبنی بر اینکه مشکل کریدور زنگزور به ارمنستان مربوط نمی شود، بلکه به ایران ربط دارد، گفت: مواضع ما تغییر نکرده است.

به نقل از نیوارمنیا، وی روز سه شنبه، افزود: پس از این بیانیه، ما مواضع و برداشت های خود را نه تنها با کشورهای شریک، بلکه با ترکیه نیز در میان گذاشتیم. هیچ “کریدوری” نمی تواند در خاک جمهوری ارمنستان فعالیت کند.

پاشینیان گفت: ارمنستان آماده باز کردن راه‌هایی است که همانطور که در بیانیه پس از آخرین نشست بروکسل آمده است، باید در چارچوب تمامیت ارضی، حاکمیت و صلاحیت عمل کنند.

این روزنامه نگار همچنین از نخست وزیر خواست تا در مورد بیانیه کمیته منتخب مجلس در مورد بررسی جنگ ۴۴ روزه [آرتساخ] در مورد سلاح هایی که «حق آن به طور کامل متعلق به ما نبود» اظهار نظر کند. پاشینیان در پاسخ گفت: من پشت درهای بسته توضیحات مفصلی در این زمینه دادم اما این اطلاعات محرمانه است و نمی توانم آن را علنی کنم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »