... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - 10:11 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

رویترز: وزرای خارجه اسرائیل و لیبی درباره “امکان همکاری” گفتگو کردند

دیدار الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل و نجلا منگوش، وزیر امور خارجه لیبی، توسط آنتونیو تاجانی وزیر امور خارجه ایتالیا برگزار شد.

سیاست شرق _ وزارت امور خارجه اسرائیل، روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که وزیر امور خارجه اسرائیل، هفته گذشته، با وزیر امور خارجه لیبی در ایتالیا دیدار کرد، هرچند که دو کشور روابط دیپلماتیک ندارند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، دیدار الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل و نجلا منقوش، وزیر امور خارجه لیبی، توسط آنتونیو تاجانی وزیر امور خارجه ایتالیا برگزار شد.

کوهن ضمن قدردانی از «آنتونیو تایانی»، وزیر امور خارجه ایتالیا به دلیل میزبانی دیدار وی با المنقوش در شهر رم، پایتخت این کشور، تاکید کرد که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با شماری از کشورهای منطقه خاورمیانه و قاره های آفریقا و آسیا با هدف گسترش دایره صلح و عادی سازی روابط با این رژیم تلاش می کند.

این وزارتخانه در بیانیه خود همچنین آورده که وزرای امور خارجه اسرائیل و لیبی در دیدار هفته گذشته خود در رم، در مورد روابط دوجانبه، میراث یهودیان لیبی و امکان همکاری و ارائه کمک از سوی اسرائیل در مسائل بشردوستانه، کشاورزی، آب و غیره گفت و گو کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »