... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - 9:44 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

مشاور اسبق پنتاگون، از تلفات نیروهای ویژه آمریکا و اسرائیل در نوار غزه، خبر داد

مک گرگور: تعدادی از نیروهای ویژه ما (آمریکایی) و اسرائیل برای شناسایی راه های احتمالی برای آزادی گروگان ها وارد نوار غزه شدند و مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و تلفاتی نیز متحمل شدند.

سیاست شرق _ سرهنگ بازنشسته ارتش امریکا و مشاور سابق پنتاگون، داگلاس مک گرگور، در گفتگو با مجری سابق کانال آمریکایی فاکس نیوز، تاکر کارلسون، در وبلاگ نویسنده در تلگرام گفت که، اخیراً، تعدادی از نیروهای ویژه ایالات متحده و اسراییل، در غزه، کشته شدند.

به گفته مشاور سابق پنتاگون، یک یگان مشترک از نیروهای ویژه امریکا و اسرائیل در نوار غزه، که به گفته وی، وظیفه شناسایی، کشف مراکز بازداشت و آزادی شهروندان آمریکایی اسیر شده توسط شبه حماس را داشتند، در غزه کشته شدند.

با این حال، مک گرگور بدون توضیح اینکه این اطلاعات را از کجا به دست آورده است، ادعا می کند که در ۲۴ اکتبر، یک نیروی ویژه مشترک ایالات متحده و اسرائیل توسط شبه نظامیان فلسطینی کشف و منهدم شدند و نتوانست ماموریت خود را به پایان برسانند.

مشاور سابق پنتاگون، مک گرگور، همچنین درگیری در خاورمیانه را بسیار جدی خواند. به نظر او، پیروزی اسرائیل با تردیدهای بزرگی مواجه است، به ویژه اگر ایران در کنار فلسطینی ها وارد رویارویی شود. 

در این مورد، مشاور سابق پنتاگون، مشارکت ارتش آمریکا در خصومت‌ها را رد نکرد و این امر نه تنها در منطقه، بلکه در سراسر جهان اوضاع را تشدید می‌کند.

داگلاس مک گرگور که پس از ترک صفوف نیروهای مسلح ایالات متحده به یک متخصص نظامی تبدیل شد، و اغلب نظرات بحث برانگیز و مبهمی را بیان می کند، پیش بینی می کند و اطلاعات “مخفی” را در مناسبت های مختلف ارائه می دهد.

وی گفت: در عین حال، مشخص است که نیروهای دفاعی اسرائیل آخر هفته گذشته بمباران نوار غزه را به مدت شش ساعت در روز متوقف کردند. این کاملاً محتمل است که این دقیقاً به دلیل حضور پرسنل نظامی اسرائیلی و آمریکایی در قلمرو محاصره باشد که احتمالاً برای جستجو و آزادی گروگان های خارجی حماس رفته اند.

با این حال، پنتاگون تاکنون ادعای مک گرگور را رد یا تائید نکرده است.

پیش از این، پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون حضور مستشاران نظامی آمریکایی در اسرائیل را جهت “برنامه ریزی” و “مشاوره” تایید کرده بود. 

همچنین، مشاور سابق پنتاگون، در گفتگو با تاکر کارلسون، به رهبری آمریکا در مورد حملات مستقیم به ایران، همانطور که سناتور آمریکایی لیندسی گراهام خواستار آن بود، هشدار داده بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »