... امروز: جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اقتصادی ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - 5:21 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

توقف کامل پروازها از تهران به دمشق

با ادامه درگیری‌ها در غزه و حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی و بعضاً حملات پراکنده به سوریه، پروازها به دمشق به طور کلی متوقف شده است.

سیاست شرق _ به دلیل حملات نظامی اسراییل و ناامنی موجود در فضای سوریه، از امروز پروازها از تهران به دمشق متوقف شده است.

به نقل از خبرگزاری فارس، با ادامه درگیری‌ها در غزه و حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی و بعضاً حملات پراکنده به سوریه، پروازها به دمشق به طور کلی متوقف شده است. ابراهیمی، نماینده شرکت هواپیمایی اجنحةالشام در ایران می‌گوید: با توجه به نبود امنیت لازم، پروازهای این هفته به سوریه لغو شده است و امروز نیز پرواز این شرکت به سوریه نرفت.

شرکت اجنحةالشام در هفته، سه پرواز به سوریه دارد که در هفته‌های گذشته، این شرکت زائران و مسافران را به جای دمشق به لاذقیه منتقل می‌کرد، اما از امروز با توقف موقت پروازهای این شرکت به سوریه، هیچ پروازی از ایران به این کشور انجام نمی‌شود. مسؤول این شرکت می‌گوید: ممکن است اواخر هفته جاری، مجوز پرواز به سوریه صادر شود که البته در این صورت هم پروازها باز هم به لاذقیه خواهد بود، نه دمشق.

پرواز ایرانی به جای دمشق به لاذقیه می‌روند

در کنار پرواز شرکت هواپیمایی سوریه، یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایران نیز، هر هفته روزهای یکشنبه به دمشق پرواز دارد، اما این هفته به جای دمشق، مسافران و زائران را به لاذقیه انتقال خواهد داد و پرواز به دمشق تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست.

پایان پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »