... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - 11:40 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

نیوزویک: روسیه، برخی سلاح های فروخته را، پس می گیرد

روسیه تلاش دارد، تا بخشی از تسلیحاتی را که به کشورهایی مانند پاکستان، مصر، بلاروس و برزیل صادر کرده است، پس بگیرد تا زرادخانه خود را برای جنگ جاری با اوکراین تقویت کند.
رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین (L) و رئیس جمهور مصر عبدالفتاح السیسی (R) در بندر دریایی سوچی در ۱۲ اوت ۲۰۱۴ در اولین سفر رسمی رهبر مصر به روسیه

سیاست شرق _  گزارش ها حاکی از آن است که روسیه تلاش دارد، تا بخشی از تسلیحاتی را که به کشورهایی مانند پاکستان، مصر، بلاروس و برزیل صادر کرده است، پس بگیرد تا زرادخانه خود را برای جنگ جاری با اوکراین تقویت کند.

به نقل از نیوزویک، روزنامه وال استریت ژورنال ( WSJ)، روز چهارشنبه گزارشی به نقل از سه نفر مطلع از این موضوع، نوشت که هیئتی از مقامات روسی که در آوریل ۲۰۲۲ از قاهره بازدید کردند، و از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر خواستند تا بیش از ۱۰۰ موتور هلیکوپترهای روسی، صادر شده به این کشور را، بازگردانند.

به گفته این منابع، رهبر مصر با توجه به درخواست مسکو موافقت کرد که برخی از موتورهای هلیکوپتر را بازگرداند که اولین تحویل – حدود ۱۵۰ فروند – احتمالاً در دسامبر آغاز می شود. مشخص نیست که قاهره در مجموع چند موتور را به مسکو باز می گرداند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »