... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۴ دی ۱۴۰۲ - 11:34 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

داعش، مسئولیت حادثه تروریستی کرمان را به عهده گرفت

داعش مدعی شده است که «عمر الموحد» و «سیف الله المجاهد» دو عامل انتحاری بودند که با انفجار کمربندهای انفجاری در میان مردم، این حادثه را موجب شدند.

سیاست شرق _ شبکه خبری العربیه گزارش داد که گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای، رسما مسئولیت حمله تروریستی روز گذشته به گلزار شهدای کرمان را بر عهده گرفت.

داعش مدعی شده است که «عمر الموحد» و «سیف الله المجاهد» دو عامل انتحاری بودند که با انفجار کمربندهای انفجاری در میان مردم، این حادثه را موجب شدند.

این بیانیه هم به نقل از گروه تروریستی داعش درباره این جنایت منتشر شده است:

دو انفجار تروریستی بعدازظهر چهارشنبه، در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح برجای گذاشت که محکومیت کشورها و گروه‌های مختلف را در پی داشته است.

بسیاری از کشورها، از جمله مکزیک، ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در کرمان، شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از ایرانیان را به مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند.

سازمان ملل، اتحادیه اروپا و دولت‌های آلمان، فرانسه، هلند، ایرلند و نروژ ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در کرمان، شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از ایرانیان را به مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند.

دولت‌های سوریه، عراق، عمان، قطر، عربستان سعودی، ترکیه و روسیه هم این واقعه را به دولت و مردم ایران تسلیت گفتند و محکوم کردند.

پایان پیام/

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »