... امروز: چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - 7:44 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

نشست محرمانه رابرت مالی با کنگره آمریکا درباره توافق با ایران

قرار است در این جلسه‌ محرمانه، رابرت مالی، قانونگذاران کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا را از وضعیت مذاکرات و چگونگی رفع تحریم‌های ایران مطلع نماید.

سیاست شرق _ در حالی که انتظار می رود ایران و ایالات متحده، طی روزهای آینده به توافق نهایی در خصوص احیای برجام برسند، رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران قرار است در کمیته روابط خارجی سنا، توضیحاتی در خصوص این توافق ارائه دهد.

پایگاه پولیتیکو بر اساس یادداشتی که می‌گوید به رویت این مجله رسیده گزارش داد، قرار است در این جلسه‌ محرمانه، رابرت مالی، قانونگذاران کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا را از وضعیت مذاکرات و چگونگی رفع تحریم‌های ایران مطلع نماید.

بنا به همین گزارش، این جلسه قرار است روز ۱۴ سپتامبر (۱۶ شهریورماه) برگزار شود.

این خبر در حالی منتشر شده که روز پنجشنبه ، ۵۰ قانونگذار آمریکا با نگارش نامه‌ای به «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره توافق احتمالی با ایران و رفع تحریم‌ها ابراز نگرانی کردند.

 در این نامه که به امضای ۳۴ نماینده حزب دموکرات و ۱۶ نماینده حزب جمهوری‌خواه رسیده است، از جو بایدن خواسته‌اند متن کامل هر گونه پیشنهاد مطرح‌شده برای بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران، در اختیار کنگره قرار داده شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »