... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 12:44 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

تغییرات مدیریتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

«علامتی» حکم مدیر مدیر عامل جدید کانون اظهار امیدواری کرده است که مسئول جدید، ضمن هماهنگی با استاندار و دیگر ‌مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط، درمسیر تحقق اهداف  انقلاب اسلامی قدم‌های‌موثری بردارد.

سیاست شرق _ مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور احکام جداگانه‌ای، «مجتبی حاذق» و «حبیب آل‌کرد» را به‌ترتیب به سمت سرپرست « اداره آفرینش‌های ادبی و هنری» و «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان» منصوب کرد.

به نقل از« اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»،«حامد علامتی» ، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در حکم انتصاب سرپرست جدید اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، صیانت و تعالی هنر و ادبیات را به عنوان یک سرمایه ملی و یک میراث معنوی در عین حال یک مأموریت سازمانی بخشی در کانون برشمرده است که یک  وظیفه  ملی و اجتماعی نیز  به حساب می‌آید و به این معنا تلاش برای  پرورش  استعدادهای آینده‌سازان  ایران  اسلامی  در حوزه هنر و ادبیات به منزله نگهداشت و توسعه یک ثروت ملی است.

«مجتبی حاذق» متولد سال ۱۳۷۲ در رشت دارای مدرک کارشناسی‌ارشد ادبیات کودک و نوجوان، پیش از این مدیرمسئول «کانون ادبی قلم» و مسئول «مجمع شاعران جوان انقلاب اسلامی استان گیلان» بوده و مجموعه اشعار وی در سال ۱۳۹۹ در قالب کتابی با عنوان «استرس عصر یخبندان» منتشر شده است.

او جایگزین «انسیه موسویان» نویسنده، شاعر و منتقد حوزه شعر کودک و نوجوان شد که از سال ۱۳۹۸ عهده دار این مسئولیت شد.

بر اساس این گزارش، حکم دیگری که مدیرعامل کانون صادر کرده است به «حبیب آل‌کرد»، سرپرست «اداره کل کانون استان خوزستان» اختصاص داشت.

«علامتی» حکم مدیر مدیر عامل جدید کانون اظهار امیدواری کرده است که مسئول جدید، ضمن هماهنگی با استاندار و دیگر ‌مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط، درمسیر تحقق اهداف  انقلاب اسلامی قدم‌های‌موثری بردارد.

«حبیب آل‌کرد» پیش از این «کارشناس حراست» کانون استان خوزستان بود که بر اساس این حکم جایگزین «وحید کیانی قلعه سردی» شاعر خوزستانی می‌شود که از سال ۱۳۹۷ مدیرکل کانون استان بود.

نتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »