... امروز: سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فوتبال ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - 8:01 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

تشکر ویژه ” کریستیانو رونالدو” از مردم ایران، با یک پست اینستاگرامی

رونالدو: امروز یک برد عالی کسب کردیم. تشکر ویژه داریم از هواداران و تمام مردم ایران، که باعث شدند حضور ما در این کشور بسیار خاص شود. چه استقبال گرم و باورنکردنی شما داشتید.

سیاست شرق _ حضور ۴۸ ساعته کریستیانو رونالدو، سوپر ستاره پرتغالی النصر عربستان سعودی در تهران، با حواشی مختلف و استقبال گرم و گسترده هواداران فوتبال ایران مواجه شد.

هرچند نتیجه بازی پرسپولیس ایران و النصر عربستان، با برد ۲ بر صفر مهمان همراه بود، با این حال، رونالدو در پست اینستاگرامی خود، با جملاتی خاص به این ماجرا پرداخته است.

بعد از حضور رونالدو و اتفاقاتی که از بدو حضورش در فرودگاه تا هتل شکل گرفت، او از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس به نوعی دیگر نسبت به آن واکنش داشت.

دلجویی از کودکی که به عشق رونالدو اشک‌هایش سرازیر شده بود با دعوت به اتاقش و در نهایت نیز استقبال از دخترکی که علیرغم معلولیت، نقاشی پرتره رونالدو را نگاشته بود، حاکی از روح بلند و جوانمرد کریستیانو رونالدو، در چنین لحظاتی بود.

رونالدو در پایان سفر ۴۸ ساعته خود به تهران نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش اینطور نوشت:

« امروز یک برد عالی کسب کردیم. تشکر ویژه داریم از هواداران و تمام مردم ایران، که باعث شدند حضور ما در این کشور بسیار خاص شود. چه استقبال گرم و باورنکردنی شما داشتید

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »