... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - 9:12 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره جنایات اسرائیل در غزه

دفتر آیت‌الله سیستانی، از مراجع عالی‌قدر شیعیان، طی صدور بیانیه‌ای خواستار مقابله جهانیان در برابر توحش رژیم اشغالگر شد.

سیاست شرق _ آیت‌الله علی سیستانی، از مراجع عالی قدر شیعیان ، طی صدور بیانیه‌ای خواستار مقابله جهانیان در برابر توحش رژیم اشغالگر شد.

در بخشی از بیانیه آیت الله سیدعلی سیستانی آمده است: ارتش اشغالگر می‌خواهد انتقام ضایعه مهیب و شکست بزرگ خود در رویارویی‌های اخیر را از مردم بگیرد.

السومریه نیوز گزارش داد، آیت‌الله سید علی سیستانی در بیانیه خود تصریح کرد، بر اثر حملات رژیم اشغالگر بیش از ۶ هزار فلسطینی شهید و مجروح شده‌اند و هیچ مکان امنی برای غیرنظامیان در غزه باقی نمانده است.

این مرجع عالی شیعیان در بیانیه خود نوشت: جنایت‌های اسرائیل در برابر چشم و گوش جهانیان اتفاق می‌افتد اما هیچ اقدام بازدارنده‌ای وجود ندارد و بلکه کسانی هستند که از این اعمال مجرمانه حمایت می‌کنند و به بهانه دفاع از خود توجیه می‌کنند!

آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد: همه جهان باید در برابر این وحشی‌گری فجیع بایستد و از امتداد یافتن نیروهای اشغالگر بایستد. نباید به اشغالگران اجازه داد نقشه‌هایش را اجرا و آزار جدیدی به ملت مظلوم فلسطین برساند.

آیت‌الله سیستانی تأکید کرد، دادن حق مشروع فلسطینیان و از بین رفتن اشغالگری، تنها راه فراگیر شدن امنیت در منطقه است، در غیر این صورت، مقاومت در برابر تجاوزگران ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »