... امروز: یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 11:04 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

نتانیاهو، پیشنهاد حماس برای آتش بس و مبادله اسرا را رد کرد و خواهان تغییر در آن شد

نتانیاهو: به تیم مذاکره‌کننده اسرائیلی که در حال حاضر در قاهره است دستور داده ام که بر روی شرایط اسرائیل برای آزادی گروگان‌ها و خواسته‌های امنیتی آن "قاطعانه" بایستند.

سیاست شرق _ نخست‌وزیر اسرائیل، ضمن رد پیشنهاد حماس جهت آتش بس و مبادله اسرا، مدعی شد که «آخرین پیشنهاد حماس برای توافق آتش‌بس “به منظور اخلال در ورود نیروهای ما به رفح بود” اما “این اتفاق رخ نداد”.

به نقل از خبرگزاری آلمانی دویچه وله، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در یک ویدئو ضبط شده، گفت که پیشنهاد حماس “بسیار دور از خواست‌های حیاتی اسرائیل” است.

نتانیاهو، مدعی شد که عملیات رفح به منظور بازگرداندن گروگان‌ها و از بین بردن حماس است.

نخست‌وزیر اسرائیل در ادامه افزود: اسرائیل به حماس اجازه نخواهد داد که توانایی‌های نظامی خود را بازسازی کند تا به تلاش در جهت نابودی ما ادامه دهد.
نتانیاهو گفت که به تیم مذاکره‌کننده اسرائیلی که در حال حاضر در قاهره است دستور داده است که بر روی شرایط اسرائیل برای آزادی گروگان‌ها و خواسته‌های امنیتی آن “قاطعانه” بایستند.
او تأکید کرد که اسرائیل به موازات آن به عملیات نظامی خود علیه حماس ادامه می‌دهد؛ این در حالی است که، حملات ارتش اسرائیل با گذرگاه رفح، با محکومیت کشورهای مختلف و هشدار سازمان ملل مواجه شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »