... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - 7:11 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

بیش از ۱۰۰ شهید و مجروح در حمله اسراییل به نابلس/ پاسخ گروههای فلسطینی

نظامیان اشغالگر اسرائیلی روز چهارشنبه به شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند که این حمله به شهادت ۱۱ فلسطینی و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ تن انجامید.

سیاست شرق _ در یورش نظامیان صهیونیست به نابلس ۱۰ نفر شهید و ۱۰۳ نفر دیگر زخمی شدند که حال هفت نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

به نقل ایسنا، همزمان گروههای ملی و اسلامی در غزه شامگاه در پاسخ به این جنایت صهیونسیت ها، اعلام کردند که روز پنجشنبه در سراسر غزه دست به اعتصاب خواهند زد و عزای عمومی اعلام خواهد شد.

این گروهها از فلسطینی ها خواستند که به نشانه انزجار و خشم از جنایت رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب گسترده بزنند.

پاسخ گروههای مقاومت

در پاسخ جنایت صهیونیست ها در نابلس، گروه‌های مقاومت فلسطینی شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف شلیک چندین موشک قرار دادند.

به نقل از المیادین، حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی بامداد امروز (پنجشنبه) از مناطق مختلف نوار غزه به سمت شهرک‌های اسرائیلی جنوب سرزمین‌های اشغالی انجام شده است.

منابع خبری همچنین از شنیده شدن صدای انفجارهای پیایی در نوار غزه خبر داده‌اند که گمان می‌رود ناشی از تلاش سامانه پدافند هوایی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌های مقاومت باشد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: چندین موشک شلیک شده از غزه به سمت شهرهای اسرائیلی در مجاورت نوار غزه را رهگیری کرده‌ایم.

مقاومت فلسطین پیشتر و به دنبال جنایت روز چهارشنبه صهیونیست‌ها در نابلس به این رژیم هشدار داده بود و تاکید کرد که این اقدام را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی روز چهارشنبه به شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند که این حمله به شهادت ۱۱ فلسطینی و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ تن انجامید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »