... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - 5:38 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

مدیر اطلاعاتی اسرائیل: اسرائیل به سمت دیکتاتوری می رود

در صورت تصویب این قوانین، اسرائیل خود را در آستانه دیکتاتوری قرار دهد و اگر اسرائیل در آستانه دیکتاتوری قرار گیرد، شاهد فروپاشی از درون نهادهای دولتی خواهیم بود.

سیاست شرق _ مدیر سابق سرویس امنیتی شین بت، به شدت از اصلاحات اساسی دولت اسرائیل در سیستم قضایی انتقاد کرد و گفت: با تصویب این قوانین، اسرائیل به سمت دیکتاتوری، پیش می رود.

به نقل از هاآرتص ، نداو آرگامان در یک مصاحبه تلویزیونی اصلاحات برنامه ریزی شده را که به گفته منتقدان به دلایل سیاسی سیستم قضایی را ضعیف می کند و به هفته ها اعتراضات عمومی گسترده منجر شده است، به عنوان “خودرویی که به سمت پرتگاه می رود” توصیف کرد.
وی افزود: بزرگترین نگرانی این است که در صورت تصویب این قوانین، اسرائیل خود را در آستانه دیکتاتوری قرار دهد و اگر اسرائیل در آستانه دیکتاتوری قرار گیرد، شاهد فروپاشی از درون نهادهای دولتی خواهیم بود.

 وی در ادامه هشدار داد:افرادی در خدمت [شین بت]، موساد، ارتش اسرائیل و ارتش دائمی که تصمیم گرفتند خدمت کنند، می توانند به همین راحتی روزی تصمیم بگیرند که دیگر خدمت نکنند. و اگر ببینند که یک دیکتاتوری در اینجا در حال ظهور است و تصمیم گرفتند که نمی‌خواهند به این حاکم یا آن حاکم خدمت کنند، می‌توانند تصمیم بگیرند که سازمان را ترک کنند… این فوق‌العاده ترسناک است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »