... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 12:26 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

سفر رییس جمهور به خوزستان

است طرح‌های مختلفی در این سفر استانی توسط رئیس‌جمهور و سایر اعضای هیئت دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد. همچنین رئیس‌جمهور در این سفر در شهرهای اندیمشک، اهواز و شادگان، دیدار مردمی خواهد داشت.

سیاست شرق _ سیدابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور، برای انجام سفر استانی دو روزه خود، از طریق فرودگاه دزفول، وارد استان خوزستان شد.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنج‌شنبه، در پنجمین سفر خود به خوزستان، از طریق فرودگاه دزفول، وارد این استان شد.

این سفر دو روزه است و در آن رئیس‌جمهور و سایر اعضای هیئت دولت به شهرها و مناطق مختلف استان خوزستان سفر می‌کنند. این هفتمین نوبت است که رئیسی به استان خوزستان سفر می‌کند.

قرار است طرح‌های مختلفی در این سفر استانی توسط رئیس‌جمهور و سایر اعضای هیئت دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد. همچنین رئیس‌جمهور در این سفر در شهرهای اندیمشک، اهواز و شادگان، دیدار مردمی خواهد داشت.

شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد غیر فعال خوزستان در دزفول، افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز اندیمشک، افتتاح طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به خوزستان است.

صحرایی سرپرست آموزش و پرورش، خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقامیری سرپرست جهاد کشاورزی، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وحیدی وزیر کشور، محرابیان وزیر نیرو، اوجی وزیر نفت، سجادی وزیر ورزش و جوانان، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بذر پاش وزیر راه و شهرسازی، خانم خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام و المسلمین دولابی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و منصوری معاون محترم اجرایی رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در دومین سفر استانی به خوزستان همراهی می‌کنند.

به گزارش سیاست شرق، در اواخر سال ۱۴٠۱ و در ۲۹ اسفند، رئیس جمهور همزمان با روز «ملی شدن صنعت نفت»، به منظور افتتاح رسمی بخش نخست فاز ۲ طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های پالایشی در منطقه خاورمیانه، به خوزستان نیز سفر کرده بود.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، تاکنون پنج بار به استان خوزستان سفر کرده و این دومین سفر استانی وی به خوزستان محسوب می شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »