... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۹ دی ۱۴۰۲ - 1:45 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

محمدی: یک استاد مسیحی، رئیس مجمع ادیان الهی دانشگاه آزاد استان تهران شد

محمدی : پیروان ادیان الهی به دنبال آرمان تشکیل حکومت عدل الهی هستند و ما به دنبال صلح عادلانه هستیم نه صلح پایدار.

سیاست شرق _ جواد محمدی رئیس دانشگاه آزاد استان تهران، درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی پیروان ادیان الهی عضو دانشگاه آزاد گفت: در این جلسه هموطنان مسیحی، کلیمی و زرتشتیان حضور داشتند تا بتوانیم از نقطه‌ نظراتشان برای ارتقاء و اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند شویم. 

وی افزود: در این جلسه اساتید زن مسیحی اعلام کردند بیشترین همکاری و نوعدوستی در دانشگاه را از سوی مسلمانان شاهد هستیم، ۹۹.۹ درصد همکاران‌ ما مسلمان هستند و در ۲۷-۲۸ سالی که در دانشگاه آزاد به عنوان عضو هیأت علمی کار کردیم بیشترین انسانیت و محبت را از مسلمانان داشتیم. همین حرف را هموطنان کلیمی و زرتشتی که در جلسه بودند بیان و دیدگاه‌هایشان را تبیین کردند و تصویرسازی دروغین که رسانه‌های استکباری از جمله رسانه‌های منتسب به آمریکا از فضای ایران علیه زنان نشان می‌دهند را محکوم کردند. 

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: حقیقت، احترامی است که به ما زنان مسیحی عضو هیأت علمی دانشگاه‌ می‌گذارند و به ما مسؤولیت‌های متنوعی در دانشگاه آزاد واگذار شده است.

محمدی یادآور شد: پیروان ادیان الهی به دنبال آرمان تشکیل حکومت عدل الهی هستند و ما به دنبال صلح عادلانه هستیم نه صلح پایدار. صلح پایداری که دنیای استکباری به دنبالش هست، صلحی است که در آن یک نفر ظالم و یک نفر مظلوم است و می‌گویند بگذارید همین حالت بماند. قانون جنگل در آن جامعه‌ای که کشورهای استکباری، در رأس ان امریکا و اسرائیل هستند، حاکم است و می‌گویند بگذارید همین حالت بماند؛ یکی آقا باشد و یکی نوکر، در حالی که ما معتقدیم باید صلح مبتنی بر عدل و قسط شکل بگیرد. 

منبع: فارس

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »