... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
پزشکی ۲۱ دی ۱۴۰۲ - 0:55 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

تومور ۳۲ کیلوگرمی، از شکم یک زن خارج شد

زن جوان 24 ساله، از عمل تومور تخمدان نیز می ترسید، ولی تنها زمانی که او با مشکلات بهداشتی مانند تنگی نفس ، احساس سنگین بودن و همچنین مشکلات خوردن مواجه شد، به کلینیک دانشگاه مراجعه و از مشکلات خود شکایت کرد.
تومور ۳۲ کیلویی: زن از عمل می ترسید. 
(منبع: بیمارستان زنان دانشگاه ماگدبورگ)

سیاست شرق _ از شکم یک زن جوان، توموری به وزن ۳۲ کیلوگرم، با عمل جراحی و با موفقیت در بیمارستان دانشگاه ماگدبورگ آلمان خارج شد .

به نقل از وبسایت «تی آنلاین»، این کلینیک روز چهارشنبه اعلام کرد که تومور خوش خیم، به اصطلاح سیستادنوما، در مدت طولانی و بدون توجه ایجاد شده بود. این در حالی بود که این زن جوان ۲۴ ساله، از عمل تومور تخمدان نیز می ترسید، ولی تنها زمانی که او با مشکلات بهداشتی مانند تنگی نفس ، احساس سنگین بودن و همچنین مشکلات خوردن مواجه شد، به کلینیک دانشگاه مراجعه و از مشکلات خود شکایت کرد.

طبق گفته این کلینیک ، در طی این عمل ، تیم پزشکی کشف کرد که تومور قبلاً چسبندگی به روده و مش شکم دارد. پروفسور آتاناس ایگناتوف توضیح داد که عمل به خوبی انجام شد و زن پس از یک هفته توانست کلینیک را ترک کند.

تومور با این اندازه بسیار غیر معمول است زیرا زنان معمولاً در مراحل اولیه به دنبال کمک پزشکی هستند. پزشک معالج این زن گفت: “بیمار از عمل می ترسید و به همین دلیل تومور را نادیده می گرفت”، اما من می خواهم تأکید کنم: زنانی که از چنین مشکلاتی رنج می برند،نباید بترسند، زیرا شاید به خودشان آسیب برسانند.

ماگدبورگ (به آلمانی: Magdeburg ) یکی از شهرهای آلمان و مرکز ایالت زاکسن-آنهالت این کشور است که بر کرانه رودخانهٔ البه جای دارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »