... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - 3:23 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ترکیه: ۷ نفر به اتهام فروش اطلاعات به موساد دستگیر شدند

بر اساس بررسی های به عمل آمده، اعضای شعبه های اطلاعات و مبارزه با تروریسم اداره امنیت استانبول یک عملیات امنیتی همزمان در ایالت های استانبول و ازمیر انجام دادند که منجر به دستگیری 7 مظنون شد.

سیاست شرق _ مقامات ترکیه ۷ نفر را در استانبول و ازمیر به ظن فروش اطلاعات به سرویس اطلاعاتی اسرائیل، موساد دستگیر کردند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه امروز (جمعه) به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد: سرویس اطلاعاتی می دانست که موساد از طریق بازرسان خصوصی اهداف خود را در این کشور ردیابی می کند.

 این منابع گزارش دادند که تحقیقات موساد را تحت نظر داشتند که فعالیت‌هایی مانند جمع‌آوری اطلاعات بیوگرافی افراد، شناسایی، مستندات عکس و ویدئو، نظارت و قرار دادن دستگاه‌های ردیابی علیه اهداف خود را از طریق بازرسان خصوصی مرتبط با آن انجام می‌داد. 

تحقیقات انجام شده توسط دادستان عمومی استانبول نشان داد که ۹ نفر مظنون به فروش اطلاعاتی هستند که توسط بازرسان خصوصی به موساد به دست آمده است.

 بر اساس بررسی های به عمل آمده، اعضای شعبه های اطلاعات و مبارزه با تروریسم اداره امنیت استانبول یک عملیات امنیتی همزمان در ایالت های استانبول و ازمیر انجام دادند که منجر به دستگیری ۷ مظنون شد، در حالی که مشخص شد دو مظنون دیگر افراد قبلاً در چارچوب همان تحقیقات بازداشت شده بودند.

سرویس اطلاعاتی ترکیه در دسامبر ۲۰۲۲ عملیاتی را علیه بازرسان خصوصی وابسته به موساد انجام داد که منجر به دستگیری ۶۸ نفر شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »