... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - 11:29 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

گفتگوی امیر قطر با روسای جمهور ایران و ترکیه درباره اوضاع منطقه

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر بر ضرورت کاهش هر گونه تشدید تنش و پرهیز از گسترش درگیری در منطقه تاکید کرد.

سیاست شرق _ دیوان امیر قطر گزارش داد که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه تماس تلفنی داشته است.

به نقل خبرگزاری الجزیره، امیر قطر طی تماس تلفنی با رئیس جمهور دو کشور ترکیه و ایران، وضعیت در عرصه های منطقه ای و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار داد.

دیوان امیر قطر، در گفتگو با رئیس جمهور ایران، تصریح کرد: شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر بر ضرورت کاهش هر گونه تشدید تنش و پرهیز از گسترش درگیری در منطقه تاکید کرد.

به گزارش دیوان امیری، دو طرف همچنین بر ضرورت آتش بس در نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین به منظور دستیابی به راه حل دائمی و نهایی مسئله فلسطین به منظور دستیابی به صلح پایدار و همه جانبه در منطقه تاکید کردند.

امیر قطر – به گزارش دیوان امیری – همچنین امروز در تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، تحولات اوضاع در عرصه های منطقه ای و بین المللی به ویژه آخرین تحولات اوضاع غزه و بحران غزه و سرزمین های فلسطین اشغالی را بررسی کردند.

دو طرف بر کاهش همه اشکال تنش و پرهیز از گسترش درگیری ها در منطقه و همچنین بر اهمیت آتش بس در نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین به منظور دستیابی به راه حلی دائمی و نهایی برای مسئله فلسطین برای دستیابی به صلح پایدار و همه جانبه در منطقه تاکید کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »