... امروز: چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
علم و تکنولوژي ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 7:21 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

گوگل با هوش مصنوعی بیشتر، کاربران را هیجان زده می کند

این موتور که Generative Search Experience نام دارد، می‌تواند به سؤالات باز پاسخ دهد و در عین حال فهرست معمول پیوندهایی را که هنگام جستجو ظاهر می‌شوند حفظ کند.

سیاست شرق _ گوگل هوش مصنوعی بیشتری را به محصول جستجوی اصلی خود وارد خواهد کرد، با این امید که کاربران را هیجان زده کند، همانطور که مایکروسافت به‌روزرسانی موتور جستجوی رقیب بینگ در چند ماه گذشته انجام داد.

به نقل از فاینشنال پست، گوگل در کنفرانس سالانه خود در کالیفرنیا، نسخه جدیدی از موتور خود را معرفی کرد.

این موتور که Generative Search Experience نام دارد، می‌تواند به سؤالات باز پاسخ دهد و در عین حال فهرست معمول پیوندهایی را که هنگام جستجو ظاهر می‌شوند حفظ کند.

ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت پس از روی صحنه آمدن در کنفرانس گفت: «ما در حال بازسازی همه محصولات اصلی خود مانند جستجو هستیم.

پیچای اضافه کرد که گوگل در حال ادغام هوش مصنوعی مولد در جستجو و همچنین محصولاتی مانند Gmail است که می‌تواند پیام‌های پیش‌نویس ایجاد کند و Google Photos، جایی که می‌تواند تغییراتی در تصاویر مانند رنگ‌آمیزی در قسمت‌های خالی ایجاد کند.

سهام آلفابت روز چهارشنبه ۴ درصد افزایش یافت.

کتی ادواردز، معاون رئیس شرکت در مصاحبه ای گفت که کاربران ایالات متحده می توانند در هفته های آینده از طریق لیست انتظار، در مرحله بتا، به تجربه جستجوی مولد دسترسی پیدا کنند، در مرحله بتا که طی آن گوگل کیفیت، سرعت و هزینه نتایج جستجو را کنترل می کند.

هجوم گوگل به سمت هوش مصنوعی مولد، پس از آن صورت گرفت که استارت آپ OpenAI ChatGBT را معرفی کرد، چت ربات محبوبی که رقابت مالی را در میان رقبای احتمالی به راه انداخت.

«هوش مصنوعی مولد» قادر است با استفاده از داده های تاریخی، محتوای کاملاً جدیدی مانند متن کامل و تصاویر ایجاد کند.

با پشتوانه میلیاردها دلار مایکروسافت و اکنون با موتور جستجوی بینگ یکپارچه شده است، OpenAI به انتخاب اصلی هوش مصنوعی مولد برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است و به آنها کمک می کند تا قراردادها، برنامه های سفر و حتی نوشتن رمان های کامل را تهیه کنند.

گوگل همچنین یک گوشی هوشمند تاشو جدید از سری پیکسل منتشر کرد که به مشتریان اجازه می دهد از هوش مصنوعی این شرکت استفاده کنند.

این گوشی در ابتدا ۱۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و با پیکسل واچ رایگان عرضه می شود.

این شرکت همچنین از یک گوشی ۴۹۹ دلاری به نام «Pixel 7a» رونمایی کرد که از چهارشنبه برای سفارش در دسترس قرار گرفت.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »