... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ورزشی ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - 0:50 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0
جوانان ایران شگفتی ساز شدند؛

ایران، قهرمان والیبال جوانان جهان ۲۰۲۳ شد

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم، با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جوانان جهان شدند و جام بیست‌ودوم را بدون شکست به دست آوردند.

سیاست شرق _ تیم ملی جوانان ایران، در فینال مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۳ مقابل ایتالیا به پیروزی رسید تا بدون شکست برای دومین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

در فینال بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان در منامه بحرین، تیم ملی والیبال ایران در یک بازی حساس به مصاف ایتالیا رفت و موفق شد به پیروزی ۳ بر ۲ برسد تا با این برد، قهرمان این رقابت‌ها شود.

این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۹ به سود والیبال ایران پایان یافت.

در پایان این رقابت، امیرمحمد گلزاده از تیم ملی والیبال ایران با کسب ۲۰ امتیاز بهترین بازیکن ایران نام گرفت. در تیم ایتالیا، بُوولنتا با کسب ۲۱ امتیاز بهترین بازیکن ایتالیا و زمین شناخته شد.

در بخش حمله، تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد ۵۹ امتیاز کسب کند و این درحالی بود که تیم ملی والیبال ایران در این بخش ۵۲ امتیاز به دست آورد.

در بخش دفاع روی تور، والیبال ایران عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست ۱۲ پوئن کسب کند. در این آیتم تیم ملی والیبال ایتالیا، ۵ امتیاز به دست آورد.

در بخش سرویس، والیبال ایران تیم برتر میدان بود به طوری که والیبالیست‌های ایران ۱۳ امتیاز از سرویس کسب کردند و این درحالی بود که ایتالیا ۸ امتیاز از این بخش به دست آورد.

ایتالیا در این بازی پر اشتباه ظاهر شد به طوری که ایران ۳۴ امتیاز از اشتباهات ایتالیا به دست آورد. همچنین در طرف مقابل، ایتالیا از اشتباهات ایران ۲۳ امتیاز کسب کرد.

با این پیروزی، شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جوانان جهان شدند و جام بیست‌ودوم را بدون شکست به دست آوردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »