... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فوتبال ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - 7:34 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

اشتباه یک نفر، که منجر به محرومیت ۱٠٠ هزار نفر تماشاگر شد!

سه‌سال‌پیش در ایام کرونا و پیش‌از دیدار پرسپولیس با« اف سی گوا» هند، ادمین صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس که نماینده اسپانسر باشگاه بود، با انتشار پستی تحریک‌آمیز، موجب محرومیت پرسپولیس از وجود تماشاگر شد.

سیاست شرق _ بازی دو تیم النصر عربستان سعودی  (به عربی: نادی النصر السعودی)  و پرسپولیس ایران، امروز سه شنبه، بدون حضور تماشاگر، در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی تهران، برگزار می شود؛ مسئله ای که، مورد تاسف بسیاری از هواداران دو تیم و فوتبال دوستان است.

اما چرا، این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود؟، باید به پستی اشاره کرد، که از سوی باشگاه پرسپولیس و در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ آسیا، قبل از اینکه به مصاف باشگاه هندی اف سی گوا برود. 

ماجرا از این قرار است که سه‌سال‌پیش، در ایام کرونا و پیش‌از دیدار پرسپولیس با« اف سی گوا» هند،«ادمین صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس» که نماینده اسپانسر باشگاه بود، با انتشار پستی تحریک‌آمیز نسبت به حمله نادرشاه افشار به کشور هندوستان (در سال‌های ۱۷۳۸-۱۷۴۰) ، باعث شد تا باشگاه« اف سی گوا» هند از باشگاه پرسپولیس شکایت کند چراکه این پست را مصداق بارز توهین نژادی به مردم کشور هند تلقی کرد.

در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر جریمه چندده هزار دلاری پرسپولیس، این باشگاه را به «یک بازی خانگی» بدون حضور تماشاگر محروم کرد که از شانس بد سرخپوشان و فوتبال دوستان ایرانی، این یک بازی خانگی، دیدار مهم با النصر عربستان سعودی با پرسپولیس شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »