... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - 10:40 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

یک نفر به اتهام “همکاری با موساد” اعدام شد

یک تروریست عامل موساد که ۸ بهمن پارسال با هدایت افسر اطلاعاتی موساد قصد داشت مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند، اعدام شد.

سیاست شرق _ خبرگزاری تسنیم، از اعدام یک “عامل موساد” خبر داد که بنا قصد “انفجار مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان” را داشت.

بنا به همین گزارش، «یک تروریست عامل موساد که ۸ بهمن پارسال با هدایت افسر اطلاعاتی موساد قصد داشت مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند، اعدام شد»؛ هویت این فرد، اعلام نشده است.

اواخر دی‌ماه سال گذشته بود که یک کارخانه مهمات‌سازی وزارت دفاع در نزدیکی اصفهان با استفاده از ریزپرنده مورد حمله قرار گرفت.

در آن زمان اعلام شد که اسرائیل پشت این حمله بوده است. وال استریت ژورنال نیز به نقل از “افراد آشنا با این عملیات” گزارش داد که اسرائیل پشت این حملات بوده است.

تسنیم نوشت، در سال ۱۴۰۱ این “عامل موساد” در اصفهان با اجاره سوله‌ای و خرید یک نیسان و ۳ خودروی سواری، چند ریز پرنده را وارد کشور کرد.

این گزارش می‌افزاید، بهمن ماه سال گذشته ۴ ریزپرنده که از طریق ماهواره‌های اسرائیل هدایت می شدند، به سمت یکی از مراکز وزارت دفاع حرکت کردند، اما سامانه‌های پدافندی آنها را شناسایی کرده و مورد هدف قرار دادند.

اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری اصفهان در این زمینه گفته است که این “عامل موساد” با هویت جعلی از کشور خارج شد و در نهایت ۱۳ روز بعد، با هماهنگی قضایی و تلاش “سربازان گمنام امام زمان” در وزارت اطلاعات و سپاه در یکی از کشورهای همسایه دستگیر می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »